نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه رقابت های هفته بیست و سوم لیگ سوئد یک بار دیگر فوتبالدوستان اسکاندیناوی محو تماشای درخشش ستاره دو ملیتی جدید فوتبال ایران شدند.

اسکاندیناوی محو دبل سامان قدوس

به گزارش خبرورزشی، در ادامه بازی های هفته بیست و سوم لیگ آلسونسکان سوئد استرسوند با در اختیار داشتن سامان قدوس به مصاف سیریوس رفت که درخشش رویایی این بازیکن همچنان ادامه پیدا کرد تا فوتبالدوستان اسکاندیناوی محو تماشای دبل زیبای سامان در میدان باشند.
استرسوند که به دنبال بیشتر کردن فاصله دو امتیازی با سیریوس رده هفتمی بود، شروع توفانی در این مسابقه داشت و با گل دقیقه 4 کِن سما پیش افتاد. سامان قدوس ستاره این روزهای خط حمله استرسوند که در مسابقه اخیر در مرحله گروهی یورولیگ مقابل زوریا لوهانسک اوکراین گلزنی کرده بود، امروز هم در دقیقه 32 دیدار برابر سیریوس توانست پاس کِن سما را تبدیل به گل کند.
 چهار دقیقه بعد از این گل سامان از روی نقطه پنالتی دومین گل خود را به ثمر رساند تا استرسوند با نتیجه 3 بر صفر پیش بیافتد و نیمه اول را تمام کند.یاران قدوس در صورت حفظ این برتری 38 امتیازی میشوند و به رده پنجم لیگ آلسونسکان سوئد صعود میکنند. ستاره دو ملیتی جدید فوتبال ایران با دو گلی که برابر سیریوس زد تعداد گلهای این فصل خود را به عدد 7 رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی