نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پرسپولیس طی ماه های اخیر در یک سریال تلویزیونی حضور یافته و مقابل دوربین رفته بود.

مصدومیت فرشاد لطمه ای به «محکومین» نمی زند

به گزارش خبرورزشی، فرشاد احمدزاده چندی پیش به بازی در یک سریال تلویزیونی دعوت شد و نقشی شبیه به کاراکتر خودش را در این سریال بازی کرد. نام این سریال «محکومین» است که به زودی روی آنتن می رود. 
یکی از دست اندرکاران تهیه و تولید سریال محکومین درپاسخ به این سوال ما که مصدومیت و خانه نشینی فرشاد احمدزاده لطمه ای به فیلمبرداری سریال می زند یا نه، گفت: «سکانس هایی که مربوط به این بازیکن در سریال بود را به صورت کامل فیلمبرداری کرده ایم و به همین خاطر نیازی به سکانس های جدید نیست. برای فرشاد که همکاری فوق العاده ای با ما داشت نیز آرزوی سلامتی داریم تا زودتر به میدان برگردد و به فوتبالش ادامه دهد.» 
این مجموعه براساس مجازات های جایگزین در پرونده های قضایی نوشته شده است. مجازات های جایگزین در کشورهای مختلف، یک حکم جایگزین به جای حکم زندان است. این حکم از لحاظ جامعه شناسی و آسیب های جامعه مفید است، زیرا بزهکار دیگر در فضای ناسالم زندان ها قرار نمی گیرد و به جای اینکه هزینه هایی صرف زندان شود صرف فضای کاریی و دیگر موارد می شود.
در این سریال، کیهان ملکی، لیلا زارع، علی انصاریان، مسعود کرامتی، علی شادمان حسین مهری، سولماز غنی و... نیز به بازی می پردازند. همچنین سیدجمال حاتمی کارگردان و بهروز مفید نیز تهیه کننده این اثر خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی