نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتی شکست برابر پیکان هم زمینه را برای اخراج سرمربی کروات فراهم نکرد تا سپاهانی ها پای مربی گران قیمت و سرشناس خود بایستند.

کرانچار از سپاهان اخراج نمی شود

به گزارش خبرورزشی، حتی بدبین ترین طرفدار سپاهان هم تصور نمی کرد این تیم با آن همه خرید تابستانی و هدایت زلاتک کرانچار از 11 بازی اول خود تنها صاحب ضض امتیاز شود اما این اتفاق افتاد تا با این نتایج ضعیف تیم اول نصف جهان در جمع تیم های پایین جدولی شرایط نابسامانی را تجربه کند.
کابوس این فصل زردپوشان با شکست دقایق پایانی عصر دیروز برابر پیکان تکمیل شد تا سپاهان با ایستادن در پله سیزدهم جدول رده بندی بیشتر از همیشه طرفدارانش را نامید کند. اتفاقی که به نظر می رسید زمینه ساز تصمیمات بزرگ و جنجالی در این باشگاه و ایجاد شوک برای فرار از این وضعیت شود اما باز هم این اتفاق رخ نداد.
زلاتکو کرانچار همچنان با روند ناامید کننده ای که روی نیمکت رهبری تیم داشت از سران باشگاه رای اعتماد گرفت و تا نیم فصل این فرصت را پیدا کرد تا سپاهان را به روزهای خوبش برگرداند. البته گفته می شود باشگاه نه آلترناتیوی برای مربی کروات دارد نه پولی که بخواهد رقم قرارداد سنگین این مربی برای قرارداد دوساله اش را به عنوان غرامت بپردازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی