نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته نوزدهم ليگ هفدهم، پنج‌شنبه ۲۱ دي ۹۶، ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه شهداي قدس تهران داور: رضا كرمانشاهي، كمك‌ها: حسن ظهيري و امير مبشر

پيكان تهران - سپيدرود رشت / جادوی بقا

به گزارش خبرورزشی، رويارويي اين دو تيم تحتالشعاع شرايطي است كه در جدول دارند به خصوص براي مجيد جلالي كه بسياري نيمكت او در پيكان را بعد از هفتهها ناكامي در ليگ برتر متزلزل قلمداد ميكنند. جلالي كه موفق شد با هفت برد متوالي به جمع مدعيان اصلي اين فصل برسد، دوباره اسير همان عادت تلخ هميشگي شد تا فراز و نشيبها زمينه سقوط خودروسازان تا رده پنجم را فراهم كنند. پيكان كه از نظر مهره و جوان مستعد كم و كسري ندارد امروز در صورتي كه نتواند نوار ناكاميهاي خود را پاره كند بايد منتظر عواقب خيلي سنگيني براي كادر مربيان به خصوص مجيد جلالي باشد چون شايعات حكايت از اين دارد كه مصاف با سپيدرود آخرين فرصت براي ماندن جلالي است. اين مربي كه در مقطعي استاد علي كريمي هم بود و زمينه حضورش در تراكتورسازي را فراهم كرد امروز از شاگردش سه امتياز ميخواهد تا خانهنشين نشود اما رسيدن به اين خواسته چندان براي او آسان نخواهد بود چون خود اين مربي جوان هم تشنه كسب اولين برد با سپيدرود است تا كمي از زير بار فشارها خارج شود. نماينده گيلكها در ليگ برتر اصلاً اوضاع و احوال مساعدي در انتهاي جدول ندارد و براي بقا به تكتك امتيازات باقي مانده در فصل نياز مبرم دارد از همين رو امروز با تمام قوا به مصاف پيكان ميرود تا با درست كردن دستاندازي بزرگ زمينه چپ كردن خودروسازان را فراهم کرده و با سه امتياز شيرينتر از قند به شمال بازگردد كه در اين راه اميد رشتيها به جادوي سرمربي جديد دوخته شده است.

چهره ها

پيام نيازمند در بازي رفت روي نيمكت نشسته بود تا رحمان احمدي گلر اصلي خودروسازان باشد. حالا اين دروازهبان جوان به عنوان چهره اصلي و نفر اول پيكان راهي ميدان ميشود تا مانع فروپاشي دوباره دروازه تیمش مقابل حريف شمالي و پايان دادن به ناكاميها شود.

حسين ابراهيمي در بازي رفت با درخشش خود زمينه تكگل پيروزي سپيدرود را فراهم كرد از همين رو امروز هم به اين بازيكن تند و تيز و با هوش به چشم چهره اصلي رشتيها نگاه ميشود بلكه بتواند زمينه دبل مقابل خودروسازان را براي سپيدروديها فراهم كند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی