نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده تيم ملي كاراته بانوان در كاراته‌وان پاريس با تك مدال برنز طراوت خاكسار بسته شد. تيم پرستاره سارا بهمنيار، نسرين دوستي، فاطمه چالاكي، زهره برزگر، طراوت خاكسار، رزيتا عليپور، مبينا كاوياني، مهتاب اسماعيلي، حميده عباسعلي و محدثه آقايي با هدايت ليلا بهرامي سرمربي تيم ملي در اولين ليگ كاراته‌وان سال 2018 شرکت کرد كه حاصل كارش مدال برنز بود در حالي كه طلاي سال قبل را يدك مي‌كشيد.

خاكسار: خوشحالم دست خالی نماندم!

به گزارش خبرورزشی،تنها مدالآور بانوان در ليگ جهاني پاريس ميگويد: «خوشحالم كه در مسير قهرماني قرار دارم و تمام تلاشم را به كار ميگيرم تا در كاراتهوان بعدي با طلا جبران كنم.»

او سطح كمي و كيفي كاراتهوان پاريس را بالا ميداند: «سطح كيفي كاراتهوان پاريس هميشه بالا بوده است و امسال با المپيكي شدن كاراته، ۶۴ كاراتهكا برتر رنكينگ حق شركت داشتند و همين موضوع حساسيت رقابتها را افزايش داده بود، به طوري كه نامداران جهان مدال نگرفتند.»

خاكسار به مدالآورياش اشاره ميكند: «سال قبل با هفت پيروزي طلا گرفتم اما امسال دور دوم به حريف فرانسوي باختم و با صعودش به فينال وارد جدول رپهشارژ شدم و براي برنز جنگيدم و اشتباهم را تا اندازهاي جبران كردم.»

او مسير قهرماني را سخت ميداند: «اگر كاراتهكايي بخواهد فيناليست شود بايد ۶، 7 دور در جدول بازي كند و اين نشان ميدهد كه حريفان زيادي داشته است. تمام كساني كه در مسابقات جهاني و كاراتهوانها مدال داشتند هم آمده بودند و همين موضوع مسير مدالآوري را سخت و طولاني كرده بود.»

مليپوش كاراته با هدف تمرين ميكند: «الان كاراته المپيكي شده و هر كاراتهكايي آرزو دارد به المپيك برود اما آرزوي من فقط المپيك نيست، بلكه هدفم مدالش است. به همين خاطر با دو هدف بلند مدت و كوتاه مدت تمريناتم را دنبال ميكنم. هدف بلندمدت من مدال المپيك است كه اول بايد سهميه بگيرم و بعد برنامهريزي كنم اما در اهداف كوتاهمدت براي رسيدن به اين مهم، كاراتهوانها، قهرماني آسيا، مسابقات جهاني و بازيهاي آسيايي جاكارتا را پيشرو دارم كه بايد با آمادگي بالا در اين رويدادها حاضر شوم و راه خود را براي المپيك هموار كنم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی