۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی فنونی‌‌زاده گفت: تیم بابلی با انگیزه به فینال رفت، آبی‌ها یاد بگیرند.

فنونی‌زاده: خونه به خونه را دست‌کم نگیرید

مهدی فنونیزاده از اینکه یک تیم لیگ یکی به فینال جامحذفی رسیده است، هم خوشحال بود و هم نگران. او معتقد بود استقلال تحت هیچ شرایطی نباید تیم فینالیست بابلی را دستکم بگیرد. او با خبرورزشی حرف زد.

*خونه به خونه بابل به فینال جامحذفی رسید. نظرتان در این باره چیست؟

البته اینکه استقلال در فینال به یک تیم لیگ یکی رسیده است، خوب به نظر میرسد ولی فقط خوب به نظر میرسد.

* چطور؟

برای اینکه بازی با چنین تیمهایی همان بلایی را بر سر حریف میآورد که استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز دچارش شدند. قطعاً اگر 5 بازی دیگر بین این تیمها با خونه به خونه برگزار شود، شاید فقط یک بار خونه به خونه برنده شود.

* یعنی این استقلال که الهلال و العین را به زانو درآورده است، نمیتواند خونه به خونه را شکست بدهد؟

میتواند، باید هم بتواند. استقلال باید با ذخیرههایش خونه به خونه را شکست بدهد ولی اگر با این فکر وارد زمین شود که ما برندهایم و از این حرفها، حتماً به مشکل برمیخورد. کار استقلال وقتی سخت میشود که انگیزه لازم برای شکست دادن این حریف را نداشته باشد؛ چیزی که بابلیها با آن تا فینال رفتند. استقلال وقتی الهلال را به زانو درآورد که میدانست آنها پرسپولیس را چند ماه قبل شکست دادهاند و برای انتقامگیری و هر چیز دیگری هزارجور انگیزه مختلف داشت. یا اگر در العین آن بلا را سر تیم اماراتی آورد که اگر داور برایشان پنالتی الکی میگرفت، به خاطر جبران باخت بد تابستان بود.

* از خونه به خونه شناخت دارید؟

بازیاش با استقلال خوزستان را دیدم. البته نه کامل ولی بخشهایی را دیدم. به هر حال تیم بدی نیست که تا اینجا آمده ولی رودرروی استقلال قابل قیاس با این تیم نیست. از هیچ نظر! برگ برنده آنها فقط میتواند این باشد که استقلال به چشم یک تیم ضعیف روبهرویشان به میدان برود. در این صورت استقلال است که به دردسر میافتد.

* استقلال در فینال چهکار کند خوب است؟

باید همان انگیزهای را داشته باشد که مقابل الهلال داشت. استقلال باید خونه به خونه را به چشم الهلال ببیند تا جام را بغل کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی