۰
پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس قانون تصویب شده در سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس با جذب سه بازیکن بزرگسال لیگ برتری نیازی به خارج کردن بازیکنی از لیست خود ندارد.

به گزارش خبرورزشی، با تصویب مقررات جدید سازمان لیگ، از بین علیپور، نعمتی، علوان زاده و همتی، سه نفر در لیست زیر ٢٥ سال قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب سه جای خالی در لیست بزرگسال برای نفرات جدید ایجاد می‌شود. متولدین ۷۲/۱۰/۱۱ به بعد سهمیه زیر ٢٥ سال خواهند بود.
 بر این اساس لیست نفرات بزرگسال پرسپولیس با در نظر گرفتن بازیکنان جدید این تیم که در نیم فصل دوم برای سرخپوشان به میدان خواهند رفت، به این شکل خواهد بود؛ علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه، گادوین منشا، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، علی علیپور، مهدی شریفی، سروش رفیعی و مهدی ترابی که البته در این بین هنوز ماندن امیری در جمع سرخپوشان و حضور سروش در این تیم قطعی نشده است.
احسان علوان زاده، آدام همتی و سیامک نعمتی نیز جزو نفرات زیر ۲۵ سال پرسپولیس خواهند بود.
حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ امروز گفته بود: در فصل ۹۸-۹۷ باشگاه‌ها می‌توانند سه بازیکن زیر ‏‏۲۵ سال در فهرست خود داشته باشند به شرطی که این بازیکنان در فصل ۹۷-۹۶ با باشگاه‌ها مربوطه قرارداد داشته باشند. ‏ به این ترتیب باشگاه‌ها می‌توانند ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال از بازیکنان تحت قرارداد فصل گذشته خود استفاده کنند. ‏بنابراین باشگاه‌ها به جز ۱۸ بازیکن با سن آزاد می‌توانند از سه بازیکن زیر ۲۵ سال هم استفاده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی