نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال گفت: رای صادر شده بر علیه استقلال مبتنی بر عدالت، انصاف و موازین حقوقی نبوده و این حق را داریم که به مراجع قانونی اعتراض کنیم.

کمیته استیناف تخلفی آشکار مرتکب شده است

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در برنامه ورزش و مردم و در واکنش به اظهارات حسن‌زاده گفت: من فرمایشات دوست و برادر ارجمندم جناب آقای حسن زاده را گوش کردم و دوست داشتم زمانی که ایشان صحبت می‌کردند در خدمتشان باشم. متاسفانه رای کمیته انضباطی و استیناف علیرغم تمام احترامی که برای این دو مرجع قائل هستم، این رای مبتنی بر عدالت، انصاف و موازین حقوقی نبوده است. باشگاه استقلال این حق را بر خودش قائل است که به مراجع قانونی اعتراض کند.
او درباره صحبت‌های حسن‌زاده راجع به حضور نماینده باشگاه استقلال در آن جلسه گفت: آقای ملکی در جلسه شورای تامین استان حاضر شد و نام این شورا روی خودش هست. این شورا مرجع حقوقی نیست که تصمیم بگیرد. سه روز قبل از بازی سازمان لیگ به غلط و خلاف بازی را لغو کرده است. این اصل بدیهی و حقوقی است که وقتی بازی لغو می‌شود، نتیجه تجدید بازی است. نتیجه عدم حضور سه بر صفر است. این را اصلا کمیته استیناف عنایتی به آن نداشته است. همچنین کمیته استیناف یک تخلف آشکار مرتکب شده است. یک اصل بدیهی حقوقی داریم مبنی بر قانون منع تجدید مجازات در تجدید نظر. مثل اینکه من به حبس ابد محکوم شوم و درخواست تجدید نظر بدهم و در تجدید نظر مرا به اعدام محکوم کنند. ما به حکم اعتراض کرده‌ایم و به اضافه سه بر صفر، پنجاه میلیون هم جریمه شده‌ایم. این مسئله هم مخالف با اصول بدیهی و پذیرفته شده حقوقی است و هم با بند چهار ماده صد و شش آیین نامه انضباطی مغایرت دارد که به صراحت می‌گوید کمیته استیناف نمی تواند مجازات کمیته انضباطی را تشدید کند. متاسفانه به غلط کمیته محترم استیناف مبادرت به صدور یک رای خلاف واقع کرده و من به عنوان مسئول، سرپرست و نماینده خیل بزرگ هواداران استقلال این حق را برای خودم قائلم که به جد در مراجع بین المللی پیگیر حق و حقوق باشگاه استقلال و هوادارنش باشم.
او در مورد شکایت یازالده گومز هم اظهار کرد: متاسفانه یک دعوتنامه برای او ارسال شده بود. دعوت نامه بایستی صرفا حاوی دعوت باشد. شما با پرواز می‌آیید و هتلتان هم با ماست و در نهایت مذاکره می‌کنیم ولی در این دعوت‌نامه تمام نکات از جمله مدت قرارداد، مبلغ قرارداد و جزییات قرارداد مثل تعداد گل و مسائلی دیگر قید شده بود. در حقوق بین المللی ورزشی این به معنای قرارداد است. این بازیکن آمده و در تست پزشکی رد شده است. این بازیکن برای خودش حق قائل شده که طرح دعوی کند و امیدوارم با دفاعیات خودمان از این مسئله متضرر نشویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی