نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خارجی‌ها که به ایران می‌آیند، فقط چلوکباب گلپایگانی که نمی‌خواهند. به هر حال صرف‌نظر از قیمت وحشتناک دلار، آن‌ها خانه و ماشین و... هم می‌خواهند و روزی که مدیران هوس می‌کنند با آن‌ها عکس بگیرند و پز بدهند، باید فکر این چیز‌ها را هم بکنند.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی: پرسپولیس و استقلال با هم دعوا می‌کنند، با هم به مردم بدهکار می‌شوند، با هم به تیم‌های قطری می‌بازند و با هم باعث احضار وزیر ورزش به مجلس می‌شوند! در ادامه این «با هم بودن» صاحبخانه‌های پادوانی و رادوشوویچ هم که هرکدام یک گوشه تهران درندشت خانه‌شان را به آن‌ها اجازه داده بودند، با هم شاکی شده و تقریباً به طور همزمان از خارجی‌های استقلال و پرسپولیس خواسته‌اند خانه‌های‌شان را تخلیه کنند! آن‌ها حرف ناحق هم نمی‌زنند و پول‌شان را می‌خواهند. همان پولی که علی دایی می‌خواهد و ۳، ۴ سالی است نتوانسته‌اند با او تعامل کنند.
خارجی‌ها که به ایران می‌آیند، فقط چلوکباب گلپایگانی که نمی‌خواهند. به هر حال صرف‌نظر از قیمت وحشتناک دلار، آن‌ها خانه و ماشین و... هم می‌خواهند و روزی که مدیران هوس می‌کنند با آن‌ها عکس بگیرند و پز بدهند، باید فکر این چیز‌ها را هم بکنند. البته مدیران ما عادت دارند اول قرارداد‌های آنچنانی ببندند و بعد فکر کنند! نتیجه هم همین می‌شود که در مورد یازالده و پروپییچ و... شده است.
به هر حال پادوانی که در استقلال مصدوم شد، نیاز به خانه استخردار دارد و مشکل رادوشوویچ هم که معمولاً در پرسپولیس نیمکت‌نشین است، باید حل شود وگرنه شاید صاحبخانه‌های ایرانی آن‌ها هم علیه پرسپولیس و استقلال به فیفا و AFC شکایت کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی