۰
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی چلسی تایید کرد که مذاکرات برای تمدید قرارداد ادن آزار، هر هفته انجام می‌شود.

ساری: هر هفته با آزار برای تمدید صحبت می‌شود
به گزارش خبرورزشی، ادن آزار صراحتاً اعلام کرده که قصد دارد در پایان فصل چلسی را ترک کند و مقصد بعدی‌اش رئال مادرید خواهد بود. ستاره بلژیکی مدنظر رئال مادرید نیز قرار دارد و در تابستان آینده، تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. بدین ترتیب، او و رئال مادرید می‌توانند چلسی را تحت فشار بگذارند تا با قیمتی منطقی او را به رئال بفروشد.
ساری تاکید کرد که هر هفته مذاکرات برای تمدید قرارداد او انجام می‌شود. او در این باره گفت: «من خیلی خوب می‌دانم که هر هفته، مذاکراتی بین باشگاه و ایجنت ادن انجام می‌شود بنابراین اگر اتفاق جدیدی بیفتد، سریعا به من خبر خواهند داد. من دوست دارم ادن اینجا باشد، ولی اگر خودش بخواهد اینجا بماند، چنین چیزی را می‌خواهم. شما می‌دانید که ادن چه بازیکن مهمی برای ماست، مثل تمام بازیکنان ویژه دیگر. او برای باشگاه شخصیت مهمی است. به خودش بستگی دارد، فکر می‌کنم باشگاه قصد تمدید قرارداد دارد، ولی به خودش بستگی دارد که تمدید کند یا نه.»
رئال با جدایی رونالدو هنوز سوپراستاری جذب نکرده و صحبت از نیمار و آزار مطرح شده است. با توجه به اینکه جذب نیمار برای رئال بسیار دشوار و هزینه بر خواهد بود و از سوی دیگر، آزار خود به رئال چراغ سبز نشان داده، انتظار می‌رود در تابستان بعدی رئالی‌ها به سراغ او بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی