نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل داماش تیم برتر میدان بودیم، اما شکست خوردیم، هیچ کس هم فکر نمی‌کرد تیم ملی مقابل ژاپن با ۳ گل شکست بخورد.

به گزارش خبرورزشی، علی دایی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل داماش گیلانیان در جام حذفی در نشست خبری گفت: سلام خدمت همه عزیزان می‌گویم به مردم شهر رشت تبریک می‌گویم. تیم شان به فینال رسید ما امروز متاسفانه ثانیه‌های ابتدای بازی گل خوردیم متاسفانه صحبت‌هایی که با بازیکنان کرده بودیم و اطلاعاتی که در اختیارشان قرار داده بودیم را اجرا نکردند و گل خوردیم.
وی افزود: تمام فشار آوردیم تا گل مساوی را بزنیم. قبل از آن هم یک صحنه داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد. در نیمه دوم هم با اشتباه بچگانه مدافعان گل دوم را خوردیم. با اینکه تیم برتر میدان بودیم برنده نشدیم. فوتبال همین است. دیروز هم دیدید که تیم ملی با یک اشتباه تیم از هم بپاشد و بازنده شود.
دایی ادامه داد: ما خیلی بد کار کردیم. ۴ فیلم بازی داماش را آنالیز کرده بودیم، ولی ۲ گل خوردیم و بازی را از دست دادیم.
وی در مورد اینکه معز علی بازیکن قطری به رکورد وی در جام ملت‌ها رسیده است، گفت: راجع به رکورد حرف نمی‌زنم رکورد برای شکسته شدن است. اما تعداد تیم‌ها در آن زمان را با تعداد مسابقات این دوره در نظر بگیرید. کیفیت بازی‌ها در آن زمان را با کیفیت این مسابقات درنظر بگیرید. ۲۴ تیم در این دوره حضور دارند رکورد هم برای شکسته شدن است و شکسته شدن یا نشدن آن فرقی ندارد و کار خومان را انجام می‌دهیم.
دایی در مورد تعطیلات لیگ گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کار‌هایی که مدنظرمان بود را انجام دادیم تنها موردی که نتوانستیم انجام بدهیم این بود که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم آن هم به خاطر شرایط باشگاه بود که نتوانستیم هیچ بازیکن جدیدی بگیریم. ما می‌دانستیم در دفاع مشکل داریم نفراتی را هم به باشگاه معرفی کرده‌ایم، اما نتوانستند آن‌ها را جذب کنند. در برخی نقاط هم ضعف داریم که باز هم نتوانستیم متأسفانه بازیکنی جذب کنیم. با اینکه اسم تیم ما سایپا است و کارخانه عظیمی مثل سایپا پشت سر این تیم است، اما به دلیل مشکلات اقتصادی که گریبانگیر همه واحد‌های تولیدی شده نتوانستیم تیم را تقویت کنیم.
سرمربی سایپا در مورد شرایط فنی مسابقه گفت: تمام سعی‌مان را کردیم و همه جوره هم از تیم سایپا برتر بودیم و خوب‌تر هم بازی کردیم، اما به بازی خوب نه امتیاز می‌دهند و نه بازی خوب برنده را تعیین می‌کند. کسی که بهتر گل بزند برنده را تعیین می‌کند و این اتفاق برای ما افتاد.
دایی ادامه داد: ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم در خط دفاع هم دقت و تمرکز لازم را نداشتیم و دو گل خوردیم؛ که می‌توانستیم آن‌ها را دریافت نکنیم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. زیبایی فوتبال به همین است.
وی افزود: آیا کسی فکر می‌کرد تیم ملی دیروز چنین اتفاقی برایش رقم بخورد؟ جام حذفی هم جام شگفتی‌هاست. در آلمان گاهی یک تیم رده چهارم بالا می‌آید در انگلیس هم ممکن است این اتفاق بیفتد، اما باید بگویم که این مسئله را باید بپذیریم که بازیکنان هم خوب بازی نکردند که برنده شوند. ما بهتر از حریف بودیم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم که داماش را شکست بدهیم. تمام اتفاقاتی که پیش‌بینی کرده بودیم در بازی رخ داد آن‌ها را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم، اما باختیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی