نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم کاراته بانوان مرداس قم با تداوم روند پیروزی‌های خود صدرنشین مسابقات فصل ۱۳۹۷ سوپر لیگ کاراته زنان باشگاه‌های کشور باقی ماند.

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که امسال کاراته‌کا‌های قم در هر دو بخش مردان و بانوان در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور حضور دارند، اما عملکرد تیم زنان مرداس قم به مراتب بهتر از تیم مردان بوده و زنان مرداس قم با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی جای دارند.

تیم بانوان کاراته مرداس قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری سوپرلیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور است و در هفته سوم مسابقات این فصل که در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید، دو حریف خود را با قدرت از پیش‌رو برداشت و به صدرنشینی خود ادامه داد.

در هفته‌ای که رقابت‌های گروه نخست با صدرنشینی تیم شهرداری جوانه صفادشت و گروه دوم با تداوم موفقیت‌های مرداس قم همراه بود، تیم شهرداری جوانه صفادشت با ۱۸ امتیاز همچنان بخت اول صعود از گروه نخست به شمار می‌رود و تیم‌های صرافی بهنام با ۹ امتیاز و باشگاه سکوتی با ۹ امتیاز و تفاضل برد کمتر به همراه باشگاه حامی با ۶ امتیاز این تیم را تعقیب می‌کنند.

اما در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات سوپرلیگ کاراته زنان ایران تیم مرداس قم با ۱۸ امتیاز در مکان نخست قرار گرفته و تیم هیات کاراته گیلان با ۱۲ امتیاز دوم است، ضمن این‌که کاراته‌کا‌های باشگاه پیام و آوای رزم هر کدام با سه امتیاز تیمی و تفاضل برد کمتر نسبت به یکدیگر به ترتیب سوم و چهارم هستند.

زنان مرداس قم در گروه دوم ابتدا مقابل تیم آوای رزم به میدان رفته و با نتیجه قاطع ۲۷ بر یک حریف خود را شکست دادند، ضمن اینکه نماینده قم در دومین مسابقه خود مقابل کاراته‌کا‌های باشگاه پیام به برتری مطمئن ۲۶ بر سه رسید تا بدون شکست به مسیر قهرمانی ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی