نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با اتفاق عجیبی مواجه شده است.

به گزارش خبرورزشی، کاپیتان اسبق پرسپولیس که مدت‌ها به عنوان یکی از بازیکنان اصلی در ترکیب سرخپوشان پایتخت فعالیت می‌کرد و حالا چند سالی است پیشکسوت شده، حدود یک ماه قبل با تماسی از سوی مسئولان وزارت ورزش مواجه شد. در آن تماس، به این پیشکسوت پیشنهاد شد عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را بپذیرد و با این سمت دوباره به تیم محبوبش برگردد به شرط آن که شانسی برای مدیرعامل شدن، نداشته باشد. این پیشکسوت اما، پیشنهاد را نپذیرفت.
البته شنیدیم او به همان مسئول وزارتخانه گفته بود به جای عضویت در هیات مدیره، اجازه بدهند به عنوان سرپرست و مدیرتیم، روی نیمکت برگردد که به او قول دادند به زودی، تکلیف مشخص می‌شود، اما در حالی که این پیشکسوت، منتظر دریافت حکم سرپرستی بود، نام محسن خلیلی به عنوان سرپرست جدید تیم معرفی شد.
با این حساب، آن پیشکسوت نامدار، هم از سرپرستی تیم ماند و هم از عضویت هیات مدیره باشگاه. گویا ساعاتی پس از رسمی شدن خلیلی به عنوان سرپرست جدید تیم پرسپولیس، آن پیشکسوت با دوستانش در وزارت ورزش تماس گرفت تا چرایی ماجرا را جست و جو کند که به او گفتند پست سرپرستی به تو نمی‌رسید، فقط می‌توانستی به هیات مدیره بروی که حالا دیگر همان شانس را هم از دست داده ای، چون ترکیب جدید هیات مدیره هم مشخص شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی