۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ترکیه‌ای تیم الریان قطر در نشست خبری پیش از بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر سایپا مطالب مختلفی را بیان کرد.

سرمربی الریان: سایپا از فاکتور‌های خوب فنی برخوردار است

به گزارش خبرورزشی، اویگون بولنت گفت: تیم الریان مهیای رویارویی با تیم سایپا ایران است و می‌خواهیم فوتبال ارزشمندی که شایسته نام الریان است را به نمایش بگذاریم.
سرمربی تیم الریان ادامه داد: دوران آماده‌سازی برای بازی با ساپیا را به خوبی پشت‌سر گذاشتیم و می‌دانیم تیم سایپا از فاکتور‌های خوب فنی برخوردار است. هواداران الریان و فوتبال قطر را برای حمایت و تشویق بازیکنان به ورزشگاه فرا می‌خوانیم.
بولنت اویگون سپس با اشاره به غیبت ۲ بازیکن الریان شامل عمر بازی و دنیل جومو اظهار داشت: الریان تیم بزرگی و دارای تجربه در لیگ قهرمانان آسیا است. سایپا نیز تیم خوبی است، اما بازیکنان مهیای پیروزی در بازی فردا هستند. الریان همچنان از نظر فنی و آمادگی بدنی در حال پیشرفت است. امیدواریم با توجه به حمایت‌های مدیران و استفاده از تجربه خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
تیم‌های الریان قطر و سایپا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا شامل تیم‌های الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان خواهد پیوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی