نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ از پیروزی پرگل لیورپول برابر واتفورد ذوق‌زده شده و آن را الگویی برای فوتبال می‌داند.

کلوپ: الگویی برای فوتبال بودیم به گزارش خبرورزشی، لیورپول با 5 گل در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس واتفورد را شکست داد با بهتر کردن تفاضل گل به صدرنشینی‌اش ادامه داد.

یورگن کلوپ که از بازی تیمش هیجان‌زده شده بود در پایان این دیدار گفت: «دقیقاً همان عملکردی بود که من از بازیکنانم انتظار داشتم. فردا اما روزی دیگر است و ما باید همه چیز را از سر بگیریم. فوتبالی واقعاً تماشایی را از لیورپول شاهد بودیم. من واقعاً برای بازیکنانم خوشحالم، چون شایسته چنین بردی بودند. ما مقابل بایرن مونیخ و منچستریونایتد مساوی کردیم و همه انواع و اقسام چیزها را درباره ما گفتند که من دقیقاً مفهوم بعضی از آنها را درک نمی‌کردم. این برد اما واکنشی خوب به تمام آن حرف و حدیث‌ها بود.»

کلوپ در پایان اظهار داشت: «دوست داریم که هر روز به این شیوه بازی کنیم، اما شاید گاهی اوقات امکانش وجود داشته باشد و گاهی اوقات نه. ثبات داشتن مهم است و بازیکنان ما هم در این بازی ثبات داشتند و در فاز هجومی مسلط بودند. بازی‌مان خوب بود، در واقع یک الگوی بسیار خوب از چیزی که یک بازی فوتبال باید شبیه آن باشد، اما باید آن را ادامه دهیم و ادامه دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی