۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: کار پرسپولیس برای صعود از گروه خود سخت شد و سرمربی این تیم باید روحیه بازیکنان تیمش را افزایش دهد.

به گزارش  خبرورزشی ، بهنام ابوالقاسم پور در خصوص باخت یک بر صفر پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: این باخت به ضرر پرسپولیس شد. شاگردان برانکو فرصت‌های زیادی را از دست دادند؛ موقعیت‌هایی که به خاطر خستگی زیاد بازیکنان هدر رفت. تمرکز مهاجمان پرسپولیس هم کافی نبود و آن‌ها نمی‌توانستند چارچوب دروازه را خیلی خوب بشناسند.
مهاجم پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران افزود: گلی که پرسپولیس خورد روی اشتباه داور بازی بود. اما به نظرم بازیکنان هم مقصر هستند که از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکردند تا کار به آخرین توپ بازی برسد.
وی در ادامه اظهار داشت: علی علیپور موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد که کمبود توان بدنی اش ناشی از خستگی بود. باید بازیکنان پرسپولیس در همین مدت کوتاه هم خودشان را در شرایط ایده آل نگه دارند.
ابوالقاسم پور درباره احتمال صعود پرسپولیس از گروه خود ادامه داد: کار صعود برای پرسپولیس سخت‌تر از قبل شد. برانکو باید شادابی را دوباره به تیمش بیاورد. همچنین حالا وقتش است تا ذخیره‌ها خودشان را نشان دهند تا بازیکنان اصلی از فرصت اندکی که برای ریکاوری دارند استفاده کرده و بدن‌هایشان به فرم ایده آل بازگردد. ضمن اینکه نباید منکر برنامه فشرده پرسپولیس شویم. همین موضوع باعث شده تا این تیم کیفیت بازی‌های همیشگی را نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی