نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان در بازگشت به رئال‌مادرید گفت با هیچ بازیکنی مشکل ندارد و مخالف نیست.

زیدان: با هیچ بازیکنی مخالف نیستم
به گزارش خبرورزشی، رئال در اولین بازی پس از بازگشت زیدان موفق شد در برنابئو با دو گل بر سلتا پیروز شود. کهکشاتنی‌ها آشکارا نسبت به هفته‌های پیش با روحیه‌تر بازی می‌کرد و ستاره‌هایی که مورد غضب سولاری قرار داشتند، از جمله ناواس، ایسکو و مارسلو از بهترین‌های بازی بودند. بیل هم از ابتدا در ترکیب بود و گل دوم را به ثمر رساند. ایسکو هم گل اول را به ثمر رسانده بود.
زیدان در پایان بازی گفت: نیمه اول دشوار بود و کمی مشکل داشتیم و البته این طبیعی است. بازگشت به رئال ساده نبود، ولی هواداران کمک فراوانی کردند و بازیکنان نیز همه توان شان را گذاشتند. من کاملا خوشحالم.
زیزو اضافه کرد: امروز مهم‌تر از هر چیزی پیروزی بود. سلتا برای ماندن در لالیگا می‌جنگد و تیم خطرناکی بود. آن‌ها نیمه اول کار را برای ما سخت کردند، ولی در نیمه دوم بازی کم نقصی ارائه دادیم و به دو گل هم رسیدیم. فکر کنم بیش از ۲۰ بار اقدام به سانتر کردیم و اکثرا هم موثر بودند که این اتفاق خوبی است. تقریبا هیچ سانتری بیهوده نبود. حالا وقفه بازی‌های ملی از راه می‌رسد و زمان کافی برای بازی بعدی خواهیم داشت. ۱۱ بازی باقیمانده و باید در همه آن‌ها پیروز شویم تا فصل را خوب تمام کنیم.
او درباره ایسکو گفت: به خاطر او و گلی که زد خوشحالم. اگر گل هم نزند، حامی بنزما و گرت بیل و یک خطر دائمی برای حریف است.
سرمربی رئال درباره بازگشت ناواس به دروازه قو‌های سپید مادرید گفت: از کورتوا هم خوشم می‌آید و او نشان داده است که دروازه بان بزرگی است، ولی کیلور در این فصل کم بازی کرده و حقش بود امروز از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. کیلور نیاز دارد تا احساس مهم بودن کند. نباید خدمات او به رئال را فراموش کرد.
زیدان درباره فیکس شدن مارسلو و نیمکت‌نشینی رگلیون اظهار داشت: او هم مثل کیلور. باید او را از لحاظ روحی ریکاوری می‌کردم. اینجا قضیه کورتوا یا رگیلون وجود ندارد. امروز مارسلو بازی کرد، چون هفته‌های زیادی از ابتدا بازی نکرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی