۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع راست تیم پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بهترین عید من امسال است، چون به بزرگترین و محبوب‌ترین تیم ایران پیوستم.

خبرورزشی/ناصر قراگزلو؛ مهدی شیری، مدافع راست تیم پرسپولیس روز گذشته گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی داشت و در رابطه با برد تیم‌شان مقابل سپیدرود و لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.
*چرا مقابل سپیدرود دو نیمه متفاوت داشتید؟!
نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و جدا از گل‌هایی که زدیم چند فرصت گلزنی را هم از دست دادیم، اما نیمه دوم به لحاظ بدنی دچار مشکل شدیم، چون فشردگی مسابقات واقعاً ما را اذیت کرده بود. حضور در آسیا و رقابت‌های لیگ برتر به تیم ما فشار زیادی وارد کرد. در بازی با السد فشار زیادی را متحمل شدیم همچنین بازی با نساجی که با سختی بسیار زیاد با اتوبوس به قائمشهر رفتیم و به سختی هم برگشتیم. از همه این موارد که بگذریم بازی در زمین چمن مصنوعی بسیار سخت بود و باور کنید بدن همه ما بعد از بازی درد می‌کرد. خیلی عجیب است که در شمال کشور باید در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم.
*سپیدرود چطور بود؟
سپیدرود تیم ریشه‌داری است و طرفداران خوبی دارد به همین دلیل من دوست دارم این تیم در لیگ بماند، اما انصافاً جز دقایقی از نیمه دوم حرف خاصی مقابل ما نداشت و بیشتر مالکیت بازی و فرصت‌های گلزنی متعلق به تیم ما بود. اگر خوش‌شانس‌تر بودیم با نتیجه‌ای پرگل‌تر سپیدرود را شکست می‌دادیم، اما برای ما مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم و دوباره به صدر صعود کردیم.
*در صحنه پنالتی روی ترابی که گرفته نشد و پنالتی به سود سپیدرود به شدت به داوری معترض بودید!
من ترجیح می‌دهم در مورد داوری صحبت نکنم.
*در آسیا هم مشکلات داوری علیه پرسپولیس وجود داشت!
متأسفانه مقابل پاختاکور و السد دو گل آفساید دریافت کردیم دو گلی که موجب شد به جای ۴ امتیازی بودن در آسیا، یک امتیازی باشیم.
*کارشناسان داوری در ایران معتقدند بازیکنان ایرانی در مسابقات آسیایی جرأت اعتراض ندارند، اما در لیگ ایران به محض اشتباه داوری به شکل خاصی معترض می‌شوند!
باشگاه پرسپولیس شدیداً به AFC اعتراض کرده و پیگیر شکایت است تا دیگر حقی از تیم ضایع نشود. در واقع اگر نتیجه هم برنمی‌گردد حداقل صدای اعتراض‌مان را در آسیا به گوش مسئولان رده بالا می‌رسانیم. در مورد لیگ ایران هم باید بگویم وقتی اشتباهات داوری زیاد و پردامنه می‌شود، طبیعی است که بازیکن هم ناراحت شود و تمرکزش را از دست بدهد و اعتراض کند.
*افسوس ۴ امتیازی که مقابل نساجی و نفت مسجدسلیمان از دست دادید را نمی‌خوری؟!
افسوس خوردن فایده‌ای ندارد. جنگ قهرمانی وجود دارد، اما در بین تیم‌های مدعی قهرمانی تیم ما شخصیت بالایی دارد.
*در دفاع راست، برانکو بیشتر از تو انتظار کار دفاعی دارد یا اجازه نفوذ هم داری؟
وظیفه اصلی‌ام دفاع کردن است، اما در حملات تیمم هم شرکت می‌کنم و با سانترهایم سعی می‌کنم مهاجمان‌مان را در موقعیت گلزنی قرار دهم. نمونه آن هم سانتر گلی بود که در اهواز و در بازی با فولاد برای بازیکن هم‌تیمی‌ام ارسال کردم هر چند آن دیدار را واگذار کردیم.
*بازیکنان جدید با بازیکنان قبلی هماهنگ شده‌اند؟
من فکر می‌کنم بازیکنان جدید تا هشتاد درصد هماهنگ شده‌اند و این موضوع تا یکی، دو بازی دیگر بیشتر می‌شود.
*درخصوص دربی پایتخت چه صحبتی داری؟
دربی یک بازی بزرگ و سخت است. البته کرکری نمی‌خوانم، اما از هواداران‌مان می‌خواهم به ورزشگاه بیایند تا ما را به سوی موفقیت هل دهند. ۳ امتیاز دربی برای قهرمانی خیلی مهم است.
*با یک امتیاز در آسیا چقدر امیدواری که صعود کنید؟
هنوز چهار بازی و ۱۲ امتیاز مانده، به همین دلیل تیم ما به عنوان نایب‌قهرمان خیلی برای موفقیت شانس دارد. پرسپولیس در آسیا هم شخصیت بالایی برای موفقیت دارد به همین دلیل ما باز هم برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در این جام تلاش می‌کنیم.
*عید را چگونه می‌گذرانی؟
ما فقط سه روز تعطیلیم که این سه روز را هم کنار خانواده هستیم. بهترین عید من هم امسال است، چون به بزرگترین و محبوب‌ترین تیم ایران پیوستم و به یکی از بزرگترین آرزو‌های ورزشی‌ام رسیدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی