۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن آرژانتینی به دادن لقب لیونل مسی ایرانی توسط برخی رسانه‌های بین‌المللی به سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرورزشی و به نقل از سایت Soccer روسیه، امانوئل هرنان، بازیکن ۲۳ ساله و آرژانتینی تیم زنیت سن‌پترزبورگ درباره درخشش سردار آزمون در این تیم گفت: سردار آزمون یک مهاجم سریع و کمک‌کننده عالی است. امیدوارم همچنان به روند گلزنی‌اش ادامه دهد.
مدافع پیشین تیم‌های ریورپلاته آرژانتین و لیون فرانسه ادامه داد: نمایش او در زنیت سن‌پترزبورگ یک موفقیت بزرگ است، زیرا کمبود چنین بازیکنی در تیم ما به چشم می‌آمد. پیش از این کوکورین همانند سردار آزمون بود که به زنیت کمک می‌کرد. به نظرم او و سردار آزمون سبک مشابهی از نظر سرعت، تکنیک و دقت هنگام حمله دارند. این زوج می‌تواند آرامش‌دهنده تیم باشد.
هرنان در واکنش به این پرسش که سخت‌ترین کار هنگام بازی برابر مهاجمی همانند سردار آزمون چیست اظهار داشت: مهار کردن او به خاطر سرعتش دشوار است. وقتی همه چیز به خوبی پیش می‌رود نمی‌دانید او به کدام سو حرکت می‌کند. من موفق می‌شوم توپ را از او در تمرین‌ها بگیرم، اما کار سختی است.
وی درباره اینکه آیا سردار آزمون را می‌توانید لیونل مسی ایرانی نامید گفت: سردار آزمون فوتبالیست عالی است، اما برای من لیونل مسی فقط یکی است. لیونل مسی استثنایی و در جهان فوتبال بهترین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی