نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گویا آزار تصمیمش را گرفته و هیچ قصدی برای تمدید قرارداد با چلسی ندارد.

آزار رفتنی است
به گزارش خبرورزشی، تلگراف گزارش داده است ادن آزار هیچ قصدی برای تمدید قراردادش با چلسی ندارد، حتی اگر این باشگاه لندنی بخواهد در راه انتقال او به رئال مادرید، سنگ اندازی کند.
آزار تا سال ۲۰۲۰ با چلسی قرارداد دارد و در صورتی که قراردادش را تمدید نکند، تابستان سال آینده بازیکن آزاد خواهد شد. همین تصمیم آزار احتمالاً در نهایت موجب می‌شود چلسی راضی به فروش او در این تابستان شود تا مبادا وی را به صورت رایگان از دست بدهد.
این در حالی است که رئال مادرید تقریباً از جذب آزار مطمئن است و می‌داند این بازیکن نیز خواهان حضور در برنابئو است، ولی فعلاً راضی نشده تا برای بازیکنی که فقط یک سال به پایان قراردادش باقی مانده است، ۱۰۰ میلیون پوند (مبلغ درخواستی چلسی) را بپردازد.
آزار که ۲۸ سال دارد و در فصول اخیر در چلسی در کسب موفقیت در اروپا، ناکام بوده است، بسیار مایل به انتقال به رئال مادرید است چرا که نه تنها علاقه‌مند به همکاری با زیدان است بلکه تصور می‌کند شاید این آخرین فرصت او برای حضور در ابر تیمی همچون رئال مادرید باشد. رئال مادرید نیز می‌خواهد از تمایل شخصی آزار برای این ترانسفر استفاده کند و با مبلغ کمتری این بازیکن را جذب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی