۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن طاهری می گوید نمی توانست به خاطر استقلال صبر کند چون شرایط ادامه همکاری مشخص نبود.

به گزارش   خبرورزشی ، بیژن طاهری بعد از جدایی از تیم فوتبال استقلال پیرامون این تصمیم گفت: شاید مربی خارجی می‌آمد و ما را نمی‌خواست. پارسال اگر صبر کردیم، چون شفر نام ما را در لیستش داده بود. نمی‌توانستیم ریسک کنیم، ما که شغل دیگری نداریم و زندگی مان از راه فوتبال می‌گذرد و وقتی دیدیم از باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد خبری نشد تصمیم گرفتیم به سایپا برویم.
او ادامه داد: سه جلسه رفتیم باشگاه و نتوانستیم آقای فتحی را ببینیم. امروز هم رفتیم و هرچند موفق به دیدن ایشان نشدیم، اما از همه خداحافظی کردیم و در یک فضای آرام از استقلال جدا شدیم.
مربی فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از این باشگاه برایش سخت نیست هم گفت: من کارم مربیگری است، زمانی هم که به استقلال آمدم دو سال رویایی داشتم. برد برابر ذوب آهن، الریان، الهلال، برد برابر پرسپولیس و قهرمانی در جام حذفی را فراموش نمی‌کنم. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم، چون واقعا بچه‌های خیلی خوبی بودند. این مسائل اجتناب ناپذیر است. هم برای شفر و هم برای مجیدی تمام تلاشم را کردم مفید باشم و زمانی هم که پیشنهاد سایپا را قبول کردم از هر دوی آن‌ها اجازه گرفتم.
طاهری در مورد شانس موفقیت سایپا در لیگ نوزدهم گفت: تیم سال گذشته سایپا تیم خوبی بود. با صحبت‌هایی که با آقای صادقی کردم ایشان یک تیم جوان دارند می‌سازند. من عاشق مربیگری هستم و تلاش می‌کنیم سایپا سال موفقی را پشت سر بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی