۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذوب آهن و پدیده شهر خودرو امروز در یک بازی دوستانه به مصاف همدیگر رفتند که این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

جدال دوستانه رحمتی و منصوریان برنده نداشت
به  گزارش خبرورزشی، تیم‌های لیگ برتری ذوب آهن و پدیده اولین بازی از دو بازی تدارکاتی رفت و برگشت خود را امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار کردند. این بازی که با حضور نزدیک به ۵۰ هوادار برگزار شد هرچند در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما یک بازی محکم و فیزیکی بود.
با وجود آنکه دوتیم در دوران بدنسازی و آماده سازی هستند، اما در این بازی نمایشی رو به جلو و تهاجمی داشتند و بار‌ها دروازه یکدیگر را تهدید کردند که دراین بین سهم تیم ذوب بیشتر بود. دو تیم بازی برگشتی نیز روز شنبه در شهر مشهد برگزار خواهند کرد.
-مدافع نیجریه‌ای ذوب آهن که تازگی به این تیم پیوسته حدود نیم ساعت در حاشیه این بازی تمرین کرد که این اولین تمرین او با ذوب بود.
-همانطور که پیش بینی می‌شد علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن و مهدی رحمتی دروازه بان پدیده که در زمان حضور در استقلال با هم دچار چالش شده بودند امروز کاملا بی تفاوت از کنار هم گذشتند و هیچ برخوردی با هم نداشتند. این در حالی است که یحیی گل محمدی با بازیکنان تیم سابقش ذوب آهن و منصوریان نیز با بازیکنان پدیده (غیر از رحمتی) خوش و بش کردند.
-علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی با وجود دوستانه بودن بازی جنب و جوش زیادی کنار بازی داشتند. اعتراضات داوری نیز در این بازی تدارکاتی وجود داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی