نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته اول دور برگشت و شهرآورد خوزستان؛ بازی صنعت نفت- فولاد. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم بالانشین هستند و در این بین صنعت نفت عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و حتی می‌تواند با برد در این دیدار با استقلال هم‌امتیاز شود.

به گزارش خبرورزشی، صنعت نفت در فصلی که بهترین عملکرد را در ادوار لیگ برتر داشته از نظر مالی شرایط بغرنجی دارد؛ ۱۸ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است در حالی که نیم‌فصل سپری شده و تیم باید تا به اینجای کار ۵۰ درصد پول می‌گرفته است. اسکوچیچ از خستگی کار در این تیم حرف زده و اینکه به احتمال قوی اردوی تیم را رها خواهد کرد. صد حیف که مصوبات در مسیری است که خوشحالی از تماشاگران صنعت نفت سلب شود. با وجود این مشکلات، صنعت نفت در شهرآورد خوزستان به دنبال تکرار نتیجه رفت خواهد بود. صنعت نفت از نتایج هفته‌های گذشته روحیه گرفته و مسرور از این موقعیت به مصاف فولاد خواهد رفت.

طبیعی است فولاد هم برنامه‌هایی برای پیروزی در این دیدار داشته باشد. به خصوص که فولاد در بازی رفت بازنده شد، اما فولاد برای بردن در این بازی باید تهاجمی‌تر فوتبال کند. به خصوص که حریف هم ارائه‌گر بازی تهاجمی است. فوتبال دفاعی موفقیت‌های محدودی دارد و این نکته‌ای است که فولاد به خوبی متوجه آن شد، اما صنعت نفت جایگاه امروز خود را مدیون بازی‌های تهاجمی است؛ در حالی که صنعت نفت در برخی از بازی‌ها بازنده بوده است.

در شهرآورد خوزستان چیزی جز ارائه بازی تهاجمی از سوی دو تیم انتظار نمی‌رود. به خصوص در شهر آبادان که تماشاگر عاشق فوتبال تهاجمی و فوتبال برزیلی است. صنعت نفت و یک پایان خوب. این راهی است که شاگردان اسکوچیچ طی خواهند کرد. نمی‌شود کتمان کرد فولاد برای تغییر دیدگاه‌ها به دنبال سه امتیاز این دیدار است. فولاد همان‌طور که اشاره شد کمی درگیر بازی محتاطانه است. فولاد کمی رها بازی کند به طور حتم با توانمندی‌هایی که دارد می‌تواند همانند صنعت نفت عمل کند. شمار گل‌های زده فولاد به عدد ۱۰ رسیده است. این بدین معنی است فولاد در بین ۱۲ تیم بالای جدول کمترین گل زده را داشته است. در چنین شرایطی فولاد باید خوش‌شانس باشد که تیم هفتم جدول به شمار می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی