نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تمایلی به دریافت پول حق رشد شکاری ندارد.

به گزارش خبرورزشی، پس از پیگیری‌های باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در نهایت باشگاه روبین کازان پذیرفت که باید مبلغ ۱۰۵ هزار دلار به این باشگاه اصفهانی بابت حق رشد رضا شکاری بپردازد.

با این حال، اما ظاهرا باشگاه ذوب‌آهن تمایلی به پیگیری بیشتر در مورد این پرونده و گرفتن حق رشد شکاری ندارد. وکیل ایتالیایی باشگاه ذوب‌آهن که پیگیر این پرونده است، بعد از سال نو میلادی به مسئولان این باشگاه طی ایمیلی اعلام می‌کند هرچه زودتر شماره حسابی را به او بدهند تا پول حق رشد به حساب باشگاه ذوب‌آهن واریز شود. با این حال، اما در اقدامی عجیب مسئولان باشگاه ذوب‌آهن هنوز شماره حسابی به وکیل خود نداده‌اند و دلیل آن هم مشخص نیست.

عدم ارائه شماره حساب به وکیل ایتالیایی از سوی باشگاه ذوب‌آهن دو دلیل یا احتمال می‌تواند داشته باشد. اولی اینکه باشگاه ذوب‌آهن علی‌رغم مشکلات مالی به تازگی پولدار شده که نمی‌خواهد حق رشد شکاری را بگیرد و احتمال دوم اینکه مدیران کنونی ذوب‌آهن نمی‌خواهند موفقیت در این پرونده به سود مدیران قبلی این باشگاه تمام شود. گفتنی است؛ وکیل ایتالیایی برای پیگیری پرونده شکاری را سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن استخدام کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی