نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: به نظر من استقلال می‌تواند با مجیدی موفق شود چراکه هواداران و بازیکنان او را دوست دارند.

به گزارش خبرورزشی، محمد مؤمنی، مهاجم اسبق استقلال، در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد. این گفت‌وگو را بخوانید.

به‌نظر می‌رسد جو استقلال کمی آرام شده است؟
بله وقتی استراماچونی رفت حاشیه‌های زیادی به‌وجود آمد و تیم لحظه‌ای آرام و قرار نداشت و بازیکنان هم بلاتکلیف بودند، ولی حالا با معرفی کادر فنی جدید و آمدن فرهاد مجیدی شرایط تغییر کرده و تمرینات هم آغاز شده است. به نظرم استقلال می‌تواند دوباره به مرز آمادگی کامل برسد.

یعنی استقلال با مجیدی موفق خواهد شد؟
مجیدی اگر چه جوان است، اما از تجربه بالایی برخوردار است. او با مربیان خارجی زیادی کار کرده و مدارک مربیگری حرفه‌ای را هم گرفته است. به نظر من استقلال می‌تواند با مجیدی موفق شود چراکه هواداران و بازیکنان او را دوست دارند.

با وجود رقبایی، چون پرسپولیس و سپاهان این استقلال شانس قهرمان شدن را دارد؟
مگر در نیم فصل اول نتوانستیم با حضور این تیم‌ها صدرنشین لیگ شویم؟ خب حالا هم می‌توانیم ضمن اینکه ما یک شانس بزرگ در جام حذفی هم داریم که در صورت حذف سپاهان در خانه راهی نیمه‌نهایی شویم.

پس احتمال می‌دهی استقلال حداقل یک جام بیاورد؟
بله و گرفتن جام حذفی محتمل‌تر است، چون مسیر کوتاه‌تری را باید طی کنیم.

خبر محرومیت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کنی؟
این کار شدنی نیست و ما نباید تحت هیچ شرایطی بپذیریم که در کشور ثالث بازی کنیم و خوشبختانه مثل همیشه یک همدلی و وفاق بین همه ورزشی‌ها به وجود آمده که عزت ایران و ایرانی را باید حفظ کنیم. در حالی که ایران امنیت کامل دارد برخی شیطنت‌های کشور‌های عربی باعث شده AFC چنین تصمیمی بگیرد. باید هر طور شده مقابل این اتفاق ایستادگی کنیم و به AFC نشان دهیم که روی حرف‌مان می‌ایستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی