۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور مربیان جوانی، چون مهدی تارتار به سود فوتبال باشگاهی است. مربی‌ای که البته بیش از یک دهه است در لیگ برتر حضور دارد و برای رسیدن به جایگاهی که اکنون در آن قرار دارد سختی‌های زیادی را متحمل شده است.

به گزارش خبرورزشی، نفت مسجدسلیمان روز دوشنبه در بازی دوستانه در برابر پرسپولیس به نتیجه مساوی یک - یک دست یافت تا نشان دهد با باختن حتی در بازی‌های دوستانه هم بیگانه است. این بازی در شرایطی برگزار شد که مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان یکی از گزینه‌های مربیگری پرسپولیس بود، اما در نهایت باشگاه ترجیح داد یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی برگزیند. مهدی تارتار که با نفت مسجدسلیمان در بازی رسمی پرسپولیس را شکست داده بود با این نتیجه نشان داد به شایستگی یکی از گزینه‌های مربیگری تیم پرسپولیس بود.

اما تیمی که نمی‌بازد توان بردن هم خواهد داشت؛ به این شرط که دست از تساوی بردارد. نفت مسجدسلیمان که در بازی پیش‌رو با صنعت نفت آبادان مسابقه دارد به طور حتم می‌تواند بهتر از این‌ها نتیجه بگیرد. نفت در یکی، دو سال اخیر که به دنبال بقا در جدول بازی‌ها بوده با توجه به اینکه حضور خود را در لیگ برتر قطعیت بخشیده حالا می‌تواند به چیزی فراتر از این فکر کند. بردن به جای مساوی.

البته که تغییر وضعیت نفت مسجدسلیمان منوط به این خواهد بود که باور تیم تغییر کند. اینکه می‌تواند در نیمه بالای جدول پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. نکته‌ای که مهدی تارتار در دور برگشت لیگ برتر باید به آن توجه کند این است که در سایه نتیجه گیری فوتبالی که تیمش ارائه می‌دهد باید فوتبال قابل قبولی باشد. او بعد از انتخاب یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس ضمن تبریک به این مربی گفته بود حضور او در پرسپولیس دیر یا زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. مهدی تارتار حالا با این باور باید فوتبال زیبایی با تیمش ارائه دهد، چون مربی‌ای می‌تواند گزینه مربیگری یکی از دو قطب اصلی فوتبال ایران باشد که تیم فعلی اش در مسیر نتیجه گیری خوب فوتبال کند.

حضور مربیان جوانی، چون مهدی تارتار به سود فوتبال باشگاهی است. مربی‌ای که البته بیش از یک دهه است که در لیگ برتر حضور دارد و برای رسیدن به جایگاهی که اکنون در آن قرار دارد سختی‌های زیادی را متحمل شده است و طبیعی است که از این مربیان جوان انتظار ارائه بازی تهاجمی داشته باشیم به این خاطر که مربی جوان اهل ریسک است. اندیشه‌های مهدی تارتار اگر تهاجمی باشد هم فوتبال را زیبا خواهد کرد و هم او را زودتر به هدف اصلی اش می‌رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی