۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه ال‌کانفیدنسیال اسپانیا در گزارشی مدعی شده نیمار در گروه واتس‌آپ از بازیکنان بارسا در مورد کیکه ستین سؤال کرده و واکنش بازیکنان نیز نسبت به این مربی مثبت بوده است.

به گزارش خبرورزشی، نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یکی از حاشیه‌ساز‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال طی یک سال اخیر بوده است. او در تابستان ساز جدایی کوک کرد و به روش‌های مختلف نشان داد هیچ علاقه‌ای به ماندن در تیم فرانسوی ندارد. از سمت دیگر بارسلونا نیز به‌دنبال تقویت تیم خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود. همین موضوع نیز باعث شد سران باشگاه بارسا اقداماتی را برای جذب فوق‌ستاره برزیلی پی‌اس‌جی انجام دهند. دو باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن تا آستانه توافق برای انتقال نیمار نیز پیش رفتند، اما در نهایت مالک متمول باشگاه فرانسوی یعنی ناصر الخلیفی راضی نشد قیمت اعلامی خود برای نیمار را پایین بیاورد تا در نهایت این انتقال منتفی شود.

با این وجود و بعد از گذشت چند ماه هنوز هم شایعات زیادی درباره بازگشت نیمار به کاتالونیا در تابستان آینده به گوش می‌رسد. هواداران پاری‌سن‌ژرمن بار‌ها از ابتدای فصل نیمار را مورد انتقاد قرار داده‌اند و به‌نظر می‌رسد که علاقه زیادی به جدایی این ستاره برزیلی دارند. از طرف دیگر نیمار نیز بار‌ها برای باشگاه فرانسوی حاشیه‌ساز شده و مصدومیت‌های پیاپی باعث شده پی‌اس‌جی نیز ترجیح می‌دهد این بازیکن را با قیمتی هنگفت به فروش برساند. با توجه به این مسائل بازگشت نیمار به بارسلونا در تابستان آینده خیلی هم دور از انتظار نیست.

در همین رابطه نشریه ال‌کانفیدنسیال اسپانیا در گزارشی مدعی شده نیمار در گروه واتس‌آپ از بازیکنان بارسا در مورد کیکه ستین سؤال کرده و واکنش بازیکنان نیز نسبت به این مربی مثبت بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد فوق‌ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن هنوز هم رؤیای بازگشت به بارسلونا را در سر می‌پروراند و احتمالاً مسائل مربوط به جدایی او از تیم فرانسوی در تابستان آینده نیز حاشیه‌ساز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی