نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هم شنیدیم که می‌گویند پرسپولیسی‌ها بیش از حد شادی کردند یا به خود من این انتقاد را می‌کنند. ما در طول نود دقیقه به دنبال پیروزی بودیم و تساوی چیزی نبود که بخواهد ما را خوشحال کند.

به گزارش خبرورزشی، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی اتفاقات و حواشی آن صحبت‌های زیر را انجام داد. متن این گفتگو را در زیر می‌بینید:

قبل از هر چیز در مورد بلیط‌فروشی صحبت کنید. مسئولان مدعی هستند عده‌ای در سامانه اختلال ایجاد کردند و همین باعث شد تا هواداران دو تیم برای خرید به مشکل بخورند.
اتفاقاتی که در هر بازی رخ می‌دهد، ویترین آن مسابقات است و ثابت می‌کند که مشکلی وجود دارد یا نه. خوشبختانه مسابقه در امنیت کامل برگزار شد و اتفاقی نیفتاد، اما در جایی که شعار حرفه‌ای بودن می‌دهیم، باید یکسری از سیستم‌های خود را هم درست کنیم. خیلی از کار‌ها فیزیکی نیست و بحث بلیط‌فروشی هم یکی از آن‌ها است. خیلی از افرادی که اقدام به خرید بلیط کرده و حتی توانسته بودند به ورزشگاه بیایند، از نحوه بلیط‌فروشی گلایه داشتند و ابراز نارضایتی کردند. از همین حالا که پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا میزبان حریفانش باشد، از مسؤولان مربوطه می‌خواهم که این مشکلات را برطرف کنند و یک راهکار درست برای فروش اینترنتی پیدا کنند. نمی‌شود که در هر بازی ما مشکلات را داشته باشیم و بعد هم بگوئیم عده‌ای اختلال ایجاد کردند یا فلان قسمت سیستم مشکل دارد. این صحبت‌ها فرار رو به جلوست. از وقتی که من به پرسپولیس آمده‌ام، همیشه در بحث بلیط‌فروشی و طریق آن مشکلات بوده است. البته فروش اینترنتی خوبی است، اما به شرطی که مشکلاتش حل شود و راه برای خرابکاری نداشته باشد. توصیه من به مسؤولان مربوطه این است که اگر نمی‌توانند این معضل را برطرف کنند، این روش را تعطیل کنند.

شهرآورد را چطور دیدید؟
دو تیم بازی خوبی انجام دادند. به هر حال حساسیت‌های این دیدار گاهی باعث می‌شود تا بازیکنان هر دو تیم تحت‌تأثیر قرار گیرند. ما هم دو بار عقب افتادیم،، اما در همه حالت‌ها، چه وقتی که عقب بودیم و چه وقتی که گل‌ها را جبران کردیم، مدام در حمله بودیم. در هر صورت بازی با داشتن چهار گل یعنی شهرآورد خوبی بوده است. پرسپولیس هم نشان داد که بی‌جهت در صدر جدول نیست.

یکی از نکاتی که بعد از تساوی در این دیدار به پرسپولیسی‌ها انتقاد شد، خوشحالی بیش از حد بعد از گل دوم به استقلال بود.
بعد از بازی، ما هم شنیدیم که می‌گویند پرسپولیسی‌ها بیش از حد شادی کردند یا به خود من این انتقاد را می‌کنند. اولا که ما در طول نود دقیقه به دنبال پیروزی بودیم و تساوی چیزی نبود که بخواهد ما را خوشحال کند. اما یک سؤالی می‌پرسم. وقتی در دقایق پایان گل تساوی را می‌زنیم و از شکست جلوگیری می‌کنیم، نباید شادی کنیم؟ به نظر من اگر کسی احساس و عِرق به تیم داشته باشد، باید شادی کند و اتفاقا هم بیش از حد هم شادی کند. من اگر زمان داشتم و جا داشت، حتی بیش از این شادی می‌کردم.

ماجرای خوشحالی علیپور چه بود که باعث ناراحتی استقلالی‌ها شد؟
علیپور با شادی‌ای که انجام داد، نه قصد بی‌احترامی داشت و نه هیچ ماجرای دیگری؛ حتی به دنبال تحریک هواداران استقلال هم نبود. چطور امکان دارد این نوع شادی کارت داشته باشد؛ در حالی که بازیکن حریف در تمام بازی‌هایی که گل می‌زند، همین شادی را انجام می‌دهد. در مورد علیپور بی‌انصافی صورت گرفت و متوجه نشدیم که دلیل کارت زرد به او چه بود. اگر حرکت علیپور اخطار داشت، پس بازیکن حریف باید در هر بازی این کار را می‌کند، محروم شود. البته این را هم بگویم که بیژن حیدری در این دیدار قضاوت خوبی داشت. حالا بماند که یکی دو اخطار بی‌جهت به بازیکنان ما داده شد.

استقلالی‌ها معتقد بودند که اوساگونا باید اخراج می‌شد.
همیشه از این حساسیت‌ها هست و روی اوساگونا هم حساس شده‌اند. این بازیکن با تعصب و زحمتکش است. یکسری دوستان اشتباه فکر می‌کنند. هر کسی که فوتبال دیده باشد، به خوبی درک می‌کند که اوساگونا کاری نکرد که بخواهد کارت بگیرد.

در آستانه دربی هم با انتشار یک نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر اینکه اوساگونا دوپینگ کرده، برای این بازیکن حاشیه ایجاد شد.
به خاطر همین چیز‌ها است که می‌گویم عده‌ای دلشان نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود. ۴۸ ساعت مانده به دربی لیستی از پرداختی‌های بازیکنان را منتشر می‌کنند که خیلی از این موارد درست نبوده و با واقعیت یکسان نیست. روز بازی هم در مورد بازیکن تیم چنین شایعه‌ای را درست می‌کنند. من یک سؤالی دارم، اگر لیست پرداختی‌های بازیکنان مثلاً امروز منتشر می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ عده‌ای می‌خواهند به ما ضربه و آسیب برسانند. دنبال این هستند که پرسپولیس از قهرمانی دور شود، اما به هواداران تیم‌مان قول می‌دهم که پرسپولیس در سه جام مدعی خواهد ماند.

ظاهرا دیروز تولد شما هم بود. شاید یکی از دلایل خوشحالی زیاد شما بعد از گلزنی پرسپولیس به همین موضوع برمی‌گشت؟
من از بازیکنان تیم بسیار ممنون هستم که زحمت کشیدند. بازیکنان ما با کمترین دریافتی، بیشترین تلاش را انجام دادند. واقعاً معتقدم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و دیروز هم من را خوشحال کردند. امیدوارم همانطور که دیروز لبخند به لب‌های من آمد، خنده روی لب‌های ایرانی‌ها باشد.

ماجرای عالیشاه بعد از پایان بازی چه بود؟ این شائبه به وجود آمد که او قهر کرده است.
اصلاً چنین چیزی نیست. او از من اجازه گرفت که زودتر رختکن را ترک کند. در تیم ما یکدلی و همدلی وجود دارد. همه بازیکنان زحمت می‌کشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی