نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در پایان نیمه اول دیدار با ذوب‌آهن با پیروزی به رختکن رفت.

به گزارش   خبرورزشی ، دیدار دو تیم استقلال و ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با تک گل محمد دانشگر در دقیقه ۲۹ با برتری یک بر صفر استقلال در نیمه اول به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، علی دشتی و ارسلان مطهری.

ترکیب ذوب‌آهن: مهدی خلیل، وفا هخامنش، وحید محمد زاده، محمد نژاد مهدی، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی مهر، قاسم حدادی فر، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و دارکو بییدوف

داور: پیام حیدری

این بازی با تصمیم سازمان لیگ و به دلیل مبارزه با شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

دقیقه ۸: علی دشتی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.
دقیقه ۲۹: ارسال علی کریمی از میانه میدان با ضربه سر زیبای روزبه چشمی به سمت دروازه ذوب آهن همراه شد که این ضربه به تیر افقی دروازه برخورد کرد. محمد دانشگر در بازگشت توانست از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برده و این توپ را تبدیل به گل کند.
دقیقه ۳۸: احسان پهلوان نتوانست در موقعیت تک به تک موفق باشد و سید حسین حسینی به خوبی توپ ذوبی‌ها را دفع کرد. در ادامه بازیکنان ذوب‌آهن روی ریباند دروازه استقلال را تهدید کردند که در این صحنه‌ها نیز حسینی به خوبی از دروازه‌اش حراست کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی