نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس همچنان واکنش‌های زیادی در پی دارد و پیشکسوتان و هواداران هنوز مشغول صحبت در مورد این اتفاق هستند.

به گزارش خبرورزشی، ضیا عربشاهی در خصوص استعفای انصاری فرد گفت: «با باشگاه پرسپولیس کاری کرده‌اند که همیشه وضعیتی بحرانی داشته باشد. البته این تیم به خاطر زحمات بازیکنان و کادر فنی در کنار حمایت پیشکسوتان و هواداران راه خود را پیدا می‌کند، اما همین که به آرامش می‌رسد، طوری ریشه‌اش را می‌زنند که انگار با این باشگاه دشمنی دیرینه دارند. انصاری‌فرد خوب یا بد، داشت کارش را در باشگاه انجام می‌داد و بعد از آنکه او به پرسپولیس آمد تا حدی، این تیم به آرامش رسید.»
 
عربشاهی اضافه کرد: «یادمان نمی‌رود در دوران مدیریت قبلی، چه اتفاقاتی رخ داد و حتی مردم جلوی باشگاه تجمع کردند. آن زمان کسی دنبال حساب‌کشی نبود. همین که باشگاه به آرامش رسید و توانست در صدر جدول، فاصله خود با سایر مدعیان را بیشتر کند، اتفاقاتی افتاد که اوضاع تیم خراب شود. همین رفتن انصاری‌فرد بحران‌های اطراف باشگاه پرسپولیس را چند برابر می‌کند. تیمی که نیاز به آرامش برای قهرمانی دارد، حالا در شرایط دیگری قرار گرفته و هر لحظه باید مراقبش باشند. من نمی‌دانم چرا باید این اتفاقات رخ دهد؟»
 
این پیشکسوت در نهایت گفت: «تغییرات هیت‌مدیره و مدیرعامل هر سال برای پرسپولیس اتفاق می‌افتد و مشکل اصلی، رفتن یا حفظ انصاری‌فرد نیست. من می‌گویم چرا هر وقت باشگاه ثبات پیدا می‌کند، فوراً اتفاقاتی می‌افتد که تیم را از مسیر خودش دور کند؟ تا پرسپولیس صدرنشین می‌شود و فاصله اش با رقبا را بیشتر می‌کند، کاری می‌کنند مدیرعامل استعفا کند. حرف من این است که چرا چنین اتفاقاتی می‌افتد. هر کس مدیر باشگاه باشد، به محض اینکه چند افتخار و قهرمانی به دست آورد، محکوم به جدایی می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی