نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل پیشین استقلال در خصوص وضعیت مدیریت این باشگاه صحبت کرد و گفت مشکل اصلی سیستم مدیریتی در ورزش ما است.

به گزارش خبرورزشی، کاظم اولیایی در گفتگو با فوتبالی در خصوص مشکل مدیریتی در استقلال اعلام کرد: چند سال است که آب در هاون می‌کوبند و هیچ سودی برای این ورزش ندارند. در هیچ جای دنیا دولت تیم داری نمی‌کند و در هیچ جای دنیا ساختار باشگاه به تمسخر گرفته نمی‌شود، اما متاسفانه در کشور ما آقایان توهم دانایی دارند و می‌خواهند ورزش را به شکلی که خودشان می‌خواهند اداره کنند. حتما یک اشتباهی وجود دارد که فوتبال ما به این روز افتاده است. آقایان فوتبال را گروگان گرفته اند و به دنبال منافع خود هستند.
وی در ادامه افزود: فرقی ندارد هر کسی که وارد این فوتبال شود به مشکل می‌خورد. پذیرنده حکم، حکم دهنده و تصمیم گیرنده همه مقصر این ناکامی هستند. این‌ها آدم‌های بله قربان گو می‌خواهند و مردم هم نباید فریب این آدم‌ها را بخورند.
اولیایی در پایان اظهار داشت: همه می‌دانند ما از این راه مدیریت فوتبال نمیتوانیم نتیجه بگیریم حداقل وزارت ورزش شجاعت داشته باشد و برای ۵ سال به صورت مزایده این باشگاه را به متخصصان این کار بدهد نه این که دنبال آدم‌های خودش باشد و کسانی که عروسک خیمه شب بازی وزارت باشند. متاسفانه همین مدیران زمانی که به استقلال می‌آیند از وزارت ورزش تعریف می‌کنند و وقتی می‌روند انتقاد و حرف‌های پشت پرده را می‌زنند. دیگر این صحبت‌ها چه فایده دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی