نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از دست دادن ۵ امتیاز در دو بازی موجی از ناامیدی را بین طرفداران استقلال ایجاد کرده و با اینکه توقع می‌رود عوامل این اتفاق که بخت استقلال برای کسب قهرمانی و حتی سهمیه آسیایی را تقلیل داده، مؤاخذه کنند شاهد عذرخواهی هستیم.

به گزارش خبرورزشی، از ساعتی که سوت بازی استقلال و سایپا خورد شاهد عذرخواهی مسئولان باشگاه استقلال از هواداران این تیم بودیم. طرفدارانی که ۴ ماه صبر کردند تا با شروع دیدار‌های لیگ برتر برد‌های دوران استراماچونی را ببینند و لذت فوتبال را ببرند ولی به جای آن باید شاهد شادی طرفداران پرسپولیس باشند که پس از ۴ ماه تیم محبوب‌شان با زدن ۳ گل جایگاهش در صدر را تثبیت می‌کند.

از دست دادن ۵ امتیاز در دو بازی موجی از ناامیدی را بین طرفداران استقلال ایجاد کرده و با اینکه توقع می‌رود عوامل این اتفاق که بخت استقلال برای کسب قهرمانی و حتی سهمیه آسیایی را تقلیل داده، مؤاخذه کنند شاهد عذرخواهی هستیم. فرهنگی که خوب است، اما نه در چنین شرایطی! استقلالی‌ها که پس از باخت در اهواز همه تقصیرات را بر گردن پیامک‌های مشکوک، داور، گرما، هواپیمای شلوغ و این مسائل انداختند، این بار به عذرخواهی کردن روی آوردند؛ ولی کسی در باشگاه استقلال می‌داند اگر این تیم در جم و مقابل پارس‌جنوبی هم نتیجه نگیرد، آن‌وقت چه توجیهی برای این همه امتیاز از دست رفته در نظر گرفته می‌شود؟ دیروز احمد سعادتمند پس از یکی، دو تن دیگر از مسئولان باشگاه که بابت شکست عذرخواهی کرده بودند با انتشار پستی در صفحه اش برای مردم نوشت: مرا ببخشید! در عوض تلاشم را برای موفقیت تیم بیشتر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی