۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب پرویز مظلومی برای هدایت تیم ملی جوانان در فاصله سه ماه تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا با برخی انتقادها از سوی هواداران و اهالی فوتبال همراه بود اما سرمربی اسبق تیم ملی از مظلومی دفاع می کند.

به گزارش خبرورزشی، واکنش ها به انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم جوانان مختلف است؛ عده ای او را مربی نارکارآمد در این سنی قلمداد می کنند و خیلی ها بن بست مالی و مدیریت ضعیف فدراسیون فوتبال را در انتخاب مظلومی دخیل می دانند. هر چه هست اینکه مظلومی هم می دانست با قبول این حکم، طیف وسیعی از جامعه فوتبال را کنار خودش ندارد؛ شاید هر مربی دیگری نیز در اندازه های او هم انتخاب می شد همین وضعیت را پیدا کرد.
حمایت تمام از قد مظلومی؛ او می داند چطور در تیم ملی موفق شود!
در این میان اما حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران، مردی که جام ها و افتخارات زیادی با تیم ملی کشورمان کسب کرده در مقام دفاع از مظلومی و انتخاب فدراسیون فوتبال سخن می گوید؛ «مظلومی در کارنامه خود هدایت تیم ملی مختلفی را بر عهده داشته و عملکرد خوبی را به جای گذاشته است. او به واسطه کار کردن با بازیکنان باتجربه و صاحب نام و استفاده از بازیکنان جوان در تیم های خود می تواند در تیم ملی جوانان موثر واقع شود.
نمی توانیم بگوییم پرویز مظلومی نمی تواند تیم ملی جوانان جوانان را اداره کند. بالاخره او برنامه ای داشته و کارشناسان صلاح دانستند تیم را به او واگذار کنند. باید به مربیان ایرانی فرصت داد تا با شناخت خود از پتانسیل فوتبال ایران به موفقیت برسند. نباید به انتخاب مظلومی دید منفی داشته باشیم چرا که او می داند چطور با تیم ملی جوانان به موفقیت برسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی