نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
۰
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با ۸ میلیون یورو می‌شد سرمربیانی ۵ یا ۶ رده بالاتر از ویلموتس را به ایران آورد. مربیانی که فوتبال را برای فوتبال بخواهند نه برای درآمدزایی و تیغ زدن کشورها.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ آخرین قرارداد کارلوس کی‌روش با فوتبال ما سالی ۱/۴ میلیون یورو بود. مربی بزرگی که در روز‌های آخر دشمنانی قدرتمند پیدا کرده بود. او را رها کردیم و با سالی ۲ میلیون یورو (که با همکارانش به نزدیک ۳ میلیون یورو در سال می‌رسد) به مربی کوچکی رسیدیم که از همان اول به دنبال پیدا کردن کلماتی خاص در قرارداد بود تا ما را سرکیسه کند. 

مشخص نیست با چه متری و چگونه با ویلموتس که پیش از قرارداد با ما بیکار بود و قبل از آن هم حداکثر قراردادش یک میلیون یورو بود، قرارداد ۸ میلیون یورویی (برای ۴ سال) بستند؟ چگونه این مربی را در چنین جایگاهی دیدند؟ با کدام گزارش کارشناسی ویلموتس را بالای ابر‌ها بردند؟ چه کسی آش ویلموتس را برای فوتبال و مردم ما پخت و چگونه؟ آیا به این پرسش‌ها پاسخ داده می‌شود؟

با ۸ میلیون یورو می‌شد سرمربیانی ۵ یا ۶ رده بالاتر از ویلموتس را به ایران آورد. مربیانی که فوتبال را برای فوتبال بخواهند نه برای درآمدزایی و تیغ زدن کشورها. کاش یک بار این پرونده تا نقره داغ شدن مقصران اصلی پیش برود و دیگر شاهد سرمایه‌سوزی در کشور نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی