نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکساندر نوری که همراه با وردربرمن عملکرد خوبی را در فوتبال آلمان به ثبت رساند و نامش سر زبان‌ها افتاد، طی سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم‌های باشگاهی ایران و حتی تیم ملی بود.

الکس نوری: اگر پیشنهاد خوبی باشد، چراکه نه | یک ایرانی هستم با یک قلب ایرانی

به گزارش خبرورزشی، الکساندر نوری که همراه با وردربرمن عملکرد خوبی را در فوتبال آلمان به ثبت رساند و نامش سر زبان‌ها افتاد، طی سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم‌های باشگاهی ایران و حتی تیم ملی بود. بارها از احتمال مربیگری‌ نوری در تیم‌های مطرحی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان اخباری منتشر شد، هرچند در عمل این اتفاق هیچ‌گاه رخ نداد و نوری در فوتبال آلمان به کار ادامه داد. این مربی ایرانی‎تبار که فصل گذشته همراه با یورگن کلینزمن در هرتابرلین هدایت این تیم را برعهده داشت و حتی در مقطع زمانی کوتاه به‎عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، درحال‎حاضر و در آستانه آغاز رقابت‌های فصل جدید فوتبالی باشگاه دنیا درحال ارزیابی و آنالیز است تا بتواند به یکی از پیشنهادهایش پاسخ مثبت داده و دوباره به عرصه سرمربیگری برگردد. فرصتی دست داد تا ازطریق یکی از دوستان ایرانی‌اش با او درباره مسائل مختلف هم‎کلام شویم.

او درباره پیشنهاد تیم های ایرانی گفت:«خیلی از تیم‌هایی که طی سال‌های اخیر جزء مدعیان قهرمانی در لیگ ایران بوده‌اند با من تماس گرفتند اما مذاکرات خیلی جدی نبود و با هم خیلی جدی جلو نرفتیم. در این مدت اخیر به‎جز پرسپولیس اکثر تیم‌های مدعی به من پیشنهاد دادند و تماس‌هایی با هم داشتیم، هرچند باز هم تاکید می‌کنم که فقط مذاکرات اولیه انجام شد و کار تا مراحل نهایی پیش نرفت. در این مدت ما فقط درباره ملزومات و شرایط موجود و آن چیزهایی که من به‎عنوان مربی به آنها نیاز دارم، با هم صحبت کردیم.

نوری درباره پیشنهاد باشگاه استقلال گفت:«به هرحال تیم‌های بزرگ هواداران زیادی دارند که مسلما این طرفداران تیم خود را خیلی دوست دارند و در شرایط احساسی ممکن است خیلی از اتفاقات بیفتد که این موضوع در فوتبال دنیا یک امر مرسوم محسوب می‌شود. گذشته از اتفاقاتی که افتاده و آن مسائلی که اشاره کردید، احساس یک هوادار برای تیمش قابل احترام است و من هم به آن احترام متقابل می‌گذارم.»

او درباره قانون عدم حضور مربیان خارجی در ایران گفت:«من یک ایرانی هستم با یک قلب ایرانی. اگر پیشنهاد خوبی باشد، بله چراکه نه.»

او درباره قانون عدم حضور مربیان خارجی در ایران گفت:«من یک ایرانی هستم با یک قلب ایرانی. اگر پیشنهاد خوبی باشد، بله چراکه نه.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی