نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه نخست از دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و التعاون عربستان از گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.

پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، دیدار دو تیم التعاون عربستان و پرسپولیس ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب التعاون: کاسیو دوس‌انیوس، یاسین عمر برناوی، ایاگو سانتوس، رایان صدیق الموسی، میشل دوک، حسن کادیش محبوب، فهد الرشیدی، سدریک آمیسی، عبدالله الجوی، احمد حسن عسیری و عبدالمجید الصولة (۲۶ - ربیع سفیانی).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، بشار رسن، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر.

دقیقه ۱۳: ارسال پهلوان از سمت چپ محوطه جریمه به تیر دوم، در موقعیتی مناسب به سیامک نعمتی رسید که هافبک پرسپولیس این توپ را به بیرون زد.

پرسپولیس

دقیقه ۱۸: احمد حسن عسیری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۹: سدریک آمیسی در یک حرکت انفرادی به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد و ضربه‌ای هم به سمت دروازه حامد لک زد، اما این ضربه شدت لازم را نداشت تا دروازه‌بان پرسپولیس به راحتی توپ را مهار کند.

دقیقه ۳۱: پاسکاری پرسپولیسی‌ها پشت محوطه جریمه و توپی که برای شوتزنی میلاد سرلک کاشته شد، پس از برخورد به مدافعان التعاون در نیمه راه به دروازه نرسید و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۳۵: فشار التعاون روی دروازه پرسپولیس و ارسال نخست از سمت چپ توسط کمال کامیابی‌نیا برگشت داده شد، اما توپ دوم باز هم به بازیکنان التعاون رسید که این بار هم کمال با تکلی به موقع مقابل شوتی پرقدرت را گرفت تا خطر از روی دروازه پرسپولیس دور شود.

دقیقه ۴۵: حرکت در عرض عیسی آل‌کثیر پشت محوطه جریمه التعان و شوت ناگهانی این بازیکن پس از برخورد به زاویه داخلی تیر عمودی دروازه، پرسپولیسی‌ها را در حسرت یک گل گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی