یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ |
۰
پیولی: زلاتان برای ما الگو است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استفانو پیولی پس از اینکه میلان موفق شد دربی را از اینتر ببرد، از زلاتان ایبراهیموویچ تمجید کرد.

خبرورزشی/ سری‌آ ایتالیا؛ میلان یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را از اینتر ۲ بر یک برد تا در صدر جدول سری‌آ ایتالیا قرار بگیرد.

بعد از این بازی استفانو پیولی از زلاتان ایبراهیموویچ ستاره تیمش تمجید کرد و گفت: «زلاتان خیلی خسته بود و حتی از من خواست که تعویضش کنم، اما این بار این من بودم که به حرفش اعتنا نکردم! زلاتان الگویی مثال‌زدنی است. او با استعداد، انگیزه، شخصیت و توانایی‌هایش خدمات فراوانی به تیم انجام می‌دهد. او نمونه‌ای تمام عیار از یک بازیکن حرفه‌ای است که برای تیمش هر کاری انجام می‌دهد و برایش فرقی نمی‌کند که در فینال یک جام حذفی باشد یا یک بازی در زمین تمرینی، چون فقط می‌خواهد برنده باشد.»

پیولی درباره روند رو به رشد میلان و حضور این تیم در کورس قهرمانی هم بیان کرد: «روز قبل از بازی گفتم که نتیجه این مسابقه سرنوشت‌ساز نیست. البته ما از شکست دادن تیمی که کلی بازیکن باکیفیت دارد و در این بازی هم برای ما کلی مشکل ساخت راضی هستیم، اما ما هم به خوبی استقامت کردیم و زمانی که فرصت داشتیم، ضربات حریف را پاسخ دادیم. یک پیروزی مهم کسب کردیم، اما هنوز راهی بسیار طولانی پیش رو داریم و هنوز کلی کار دیگر باید انجام دهیم تا پیشرفت کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی