سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
۲ |
۰
کنایه مدیرعامل تراکتور به صداوسیما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد علیپور مدیرعامل تراکتور گفت: ما می خواهیم از مشاهده بازی های تیم محبوب مان لذت ببریم.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ مدیرعامل تراکتور گفت: هر انتظاری را بایستی بر اساس معیارهای موجود داشته باشیم. ما در شرایطی هستیم که صدا و سیما به تیم نیاز دارد نه تیم به صدا و سیما. این جا اما برعکس است. اینجا علی رغم این که ما به صدا و سیما خدمات داده و دو ساعت از آنتن آن را با بهترین محتوا پر می کنیم و مخاطبانی داریم که تعدادشان از مخاطبان سریال های پخش شده هم بیشتر است باید به صدا و سیما خواهش کنیم.

تماشای بازی تراکتور در بهترین کیفیت ممکن، انتظار فراتر از عقل و شعوری نیست. ما می خواهیم از مشاهده بازی های تیم محبوب مان لذت ببریم. برای این خواسته باید از صدا و سیما خواهش کنیم. در سوابق که ریز شدم متوجه شدم که یک بار پیگیر موضوع شده بودیم که مشکل را واحد سیار اعلام کرده بودند. باشگاه اعلام آمادگی کرده بود که این مشکل را حل کند ولی قبول نکرده بودند.

آقای زنوزی حتی به من اعلام کردند که اگر در این زمینه هزینه ای هم قرار باشد صورت بگیرد، حاضر هستند وارد عمل شوند. بروکراسی اداری و نحوه نگاهی که مدیریت حاضر به فوتبال دارد باعث می شود که ندانیم سرانجام کار چه خواهد بود؟ البته هیچکدام این ها دلیل نمی شود که دست از تلاش برداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    خب راست میگن دیگه. ما هم میخایم پنجاه تا دوربین بذارن تو استادیوم تا دقیقا بفهمیم کی لباس ترکیه تنشه. کی قلوه سنگ پرت میکنه کی شعار نژادپرستانه میده کی نعره جدایی طلبی سر مبده کس صندلی پرت میکنه کی پرچم بیگانه به اهتزاز درمیاره و کی پرچم تیم مقابلو آتیش میزنه حالا این وسط ی ده دقه ای هم بازی ببینیم
  • 000 IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    باباجان مرکزتبریزاصلاامکان پخش hd نداره درکل ایران فقط 3شبکه امکان این رادارند جالبه که بگم صفری مدیرکل صداوسیمای تبریزخوش فوتبالیست بوده وبسیارهم بازیکن خفنی بوده ودردوره جوانیش درتیم های مطرحی بازی کرده .الان دوره جوانی شبودقطعاتیم هایی درسطح ذوب آهن وصنعت نفت به راحتی میتونست بازی کنه من ازنزدیک میشناسمش .اگرمی شدحتما میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی