نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کریم باقری: شجاع خلیل‌زاده قرار بود بماند اما نمی‌دانم چه اتفاق جدیدی رخ داد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم باقری مربی پرسپولیس گفت: شجاع گفت که خودش با باشگاه مذاکرات خوبی داشته و احتمالاً می‌ماند اما نمی دانم چه اتفاق جدیدی رخ داد که راهی قطر شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس پس از حواشی زیاد به تیم الریان قطر پیوست و فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد.

کریم باقری مربی پرسپولیس درباره جدایی شجاع گفت: «قبل از سفر تیم به قطر، شجاع به باشگاه رفته و یکسری صحبت‌هایی را با باشگاه انجام داده بود، اما گویا او را تحویل نگرفته بودند. بعد از این قضیه گفتم هر کمکی در این زمینه از دستم بر بیاید بعد از بازگشت تیم ملی از ازبکستان انجام خواهم داد. سر قولم به هواداران ماندم و وقتی تیم ملی برگشت با شجاع تماس گرفتم و گفتم آماده‌ای برویم باشگاه برای مذاکره؟ او گفت؛ من قراردادم را یکطرفه فسخ و با یک تیم قطری توافق کرده‌ام. چند دقیقه با خلیل‌زاده حرف زدم، اما متوجه شدم قبل از اینکه من بخواهم کاری کنم تصمیمش را گرفته و اقدامات لازم را هم انجام داده است. در واقع او در همان مقطع کارهای لازم برای انتقال به تیم قطری (الریان) را انجام داده بود. از اینکه چطور شجاع قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود، واقعاً خبر ندارم. با این حال چند روز بعد از این قضیه من در رسانه‌ها دیدم که بحث رفتنش به قطر منتفی شده است و دوباره زنگ زدم به شجاع که با هم به باشگاه برویم. این بار شجاع گفت که خودش با باشگاه مذاکرات خوبی داشته است و احتمالاً می‌ماند. گویا در این دو سه روز اخیر هم اتفاقات جدیدی رخ داد و این بار خلیل‌زاده راهی قطر شد و الان هم شنیدم که با تیم جدیدش قرارداد بسته است. برای او آرزوی موفقیت دارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    چه بهتر که رفت از پرسپولیس شجاع خلیل زاده شده بود بمب حاشیه محسن مسلمان هم برانکو نخواست چون حاشیه داشت و از تیم رفت ببینید با رفتن شجاع حواشی تیم چغدر کم می شود
  • افشین IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    بابا این بازیکنانم فرق نداره هر تیمی باشه فقط دمشون از روباه کمتره پشت پرده همه کارها را انجام میدهند جلو دوربینم حرف از تعصب و عشق می زنند این هوادارانم بلانسبت خیلی هالو تشریف دارند آخه اینا همسن و سالهای ما هستند این جوانان بخاطر پول و عشق و حال اصلا تعصب براشون معنی نداره فقط دنبال پولند هوادارانم برای اینا گلو جر میدند و به جون هم میفتند نماد تعصب باشگاه پرسپولیس همان مجتبی محرمی بود و هست و خواهد بود. دیگه خواهشا هواداران دو تیم دست از این همه کری خوانی بچگانه برای این بازیکنان بردارید.
  • افشین IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    بابا این بازیکنانم فرق نداره هر تیمی باشه فقط دمشون از روباه کمتره پشت پرده همه کارها را انجام میدهند جلو دوربینم حرف از تعصب و عشق می زنند این هوادارانم بلانسبت خیلی هالو تشریف دارند آخه اینا همسن و سالهای ما هستند این جوانان بخاطر پول و عشق و حال اصلا تعصب براشون معنی نداره فقط دنبال پولند هوادارانم برای اینا گلو جر میدند و به جون هم میفتند نماد تعصب باشگاه پرسپولیس همان مجتبی محرمی بود و هست و خواهد بود. دیگه خواهشا هواداران دو تیم دست از این همه کری خوانی بچگانه برای این بازیکنان بردارید.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    هرچی بود تموم شد اگه رسانه ها اجازه بدن یک نفس راحت بکشیم ! اما نمی دونم فکر می کنم اینهمه مشکل رو هوادار دوتیم می بینه ، مجلس هم میره به نتیجه نمیرسه ! ای کاش کانالهای دوتیم مثلا استقلال که اینهمه اصرار می کردند زیر پیج afc که آل کثیر باید محروم بشه و آخرش شد یا سرطلب کنعانی به استقلال و .... کامنت می رفتید می ذاشتید زیر پیج فیفا و AFC (استقلال و پرسپولیس سالهاست تحت هدایت وزارت ورزش اداره می شوند ! و مشکلات مالی و پرونده های سنگین مالی و انتصاب مدیران غیرمرتبط با فوتبال باعث اعتراضات مردم حتی به مجلس رسیده است ! از شما خواهشمندیم با ارسال نامه ای تهدید آمیز به وزارت ورزش هشدار دهید تا این باشگاه را از تحت مالکیت خود خارج کرده و به بخش خصوصی ومردم واگذار کند و از سرمایه گذاری خارجی هم حمایت کند ) البته اگه کسی دوست داشت به انگلیسی اینو تایپ کنه بفرسته ! میگن تفرقه بنداز و حکومت کن یعنی چی ؟! یعنی همین وزیر پرسپولیسی و استقلالی این همینه تفرقه و بنداز و حکومت کن ولی اصلا کسی گوش نمیده امتحانش هم مجانی مثل همون بلایی که سرعیسی آل کثیر آوردید صرف منافع فوتبال کنید بهش فکر کنید
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      Esteghlal and Persepolis have been governed by the Ministry of Sports for many years. Financial problems and serious financial complaints in FIFA and the appointment of inefficient managers have even caused a rally in front of the parliament, and for years they have been entertaining the absurd promise of privatization. We ask you to send a threatening letter to the Ministry of Sports requesting Assign to the people and the private sector as soon as possible, both internally and externally (متن انگلیسی) حالا انتخاب با خودتونه؟!!!!
  • پرسپولیس JP ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    به کریم باقری هم دروغ گفته کاملا مشخصه
  • Amir perspolis RO ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    کاملا مشخصه شجاع قصد موندن نداشت و از قبل هماهنگی کرده بود، فقط من میدونم این انتقال هیچ خطری برا شجاع و الریان نداره و این تهدید کردناشونم دروغه چون مدیرای قطری خیلی زرنگتر از مدیرای ایرانی هستن و تا همه ی جوانب کار رو در نظر نگیرن و مطمئن نباشن خطری تهدیدشون نمیکنه قرارداد نمیبندن با بازیکن!!! دونه دونه بازیکنایی که قرارداد داشتن رفتن و حتی یک دلار هم به باشگاه نمیرسه خیلی جالبه
  • فرح IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    سعادتمند از شب بیداری وقلیون بازیکنای استقلال گفت،خبرگذاریا تا دوهفته مستقیم روش مانور میدادن و هر دم یکی از بازیکنا رومتهم میکردند رسول پناه اومد چهل،چهل وپنج دیقه فسادوفریاد زد ولی خبر گذاری از مردم مازندران خواستند بیخیال این شیاد نشن=) برانکو یجوری به اینا نهار داده،هنوز سیرن قلمتونو چند فروختین؟؟تخلف فدراسیونو علنا داد زد
  • شاهین NL ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    پیشکسوت هایی که تو این مدت طرف شجاع رو گرفته بودید و میگفتید بچه خوبیه و حرفش پول نیست و احترام میخواد و یک کلمه نمی گفتید شجاع با باشگاه قرارداد داره و باید بمونه و .... حالا که معلوم شد هم رقم نامعقول می خواسته و هم مدت قرارداد نا مناسب چیزی واسه گفتن ندارید؟ الان طرف داره دلار میشماره و به ریشتون میخنده که چطور این همه اسطوره ساده رو گذاشته سرکار.
    • مجهول الهویه IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      تا اینجا کامنا رو خوندم روی سخنم با اکثریته نه این عریز بالا. بعد از این همه ماجرا هنوز دست نشانده وزیر، نقش مکمل تیرج عرب، شومن بی تربیت بیشخصیت و متصدی بخش شخم زدن پرسپولیس در وزارت ورزش رو نشناخیتید هنوز هم راست میرید سراغ شجاع. در هر بحرانی همونی رو مقصر میدونید که میبینیدش. باشه. وامیستاد توی تیمی که هنر سرپرستش فحاشی و توهین و افتراست. ایا میدونید شجاع میتونه علیه این عنصر نفوذی اقامه دعوا کنه؟! کجای قضیه عجیبه همه جای دنیا فوتبال همینه بعد ی نورنمنت قیمتا میره بالا. این خیلی ساده است چرا در مقابل فهمیدن مقاومت میکنید. چجوری نفهمیدید این فیلم ی گفتگوی اتفاقی نیست تعمدیه و سناریو داره. حتی استقلالیا هم فهمیدن این بی ادب یک عامل هستش به روی خودشون نمیارن که تخریب پرسپولیس تو دستور کاره. بعد شما که هوادار پرسپولیسید هنوز با بیغیرتی و نامردی شجاع سرگرمید.
    • شاهین IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      آقای مجهول الهویه امثال شما هستند که قدرت آنالیز درست مسائل رو ندارن و باعث میشن که بازیکن تو فضای بهم ریخته هر کاری که دلش میخواد بکنه. فقط شجاع با رسول پناه مشکل داشت؟ بقیه تیم با رسول پناه خوب بودن؟ کلیپ های رسول پناه شهریور در اومده بود که رفته درخواست فسخ داده؟ شجاع قرارداد نداشت؟ چرا بند رضایتنامه شو فعال نکرد؟ تو عمرم آدم به دروغگویی شجاع ندیدم. میرفت جلو باشگاه میگفت آقا من قرارداد دارم کجا برم همینجام اومدم 6 سال تمدید کنم پول اضافه نمیخوام و هزارتا دروغ دیگه که الان معلوم شد. واسه پول رفتی قطر نوش جونت ولی چرا مرد نبودی از اول دروغ گفتی و هوادار و پیشکسوت رو مسخره خودت کردی؟
  • ناشناس IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    میخواست پرسپولیس رو کیسه کنه
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    چه مدل مدیریتی داری آقا کریم یکم دخالت یکم جربه یکم...آخه همش نمیشه که آدم اینقدر خنثی باشه ما از شما انتظار داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی