نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۱۱ میلیارد تومان دستمزد یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم؟!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از چالش‌های بزرگ میان یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه، سرمربی و سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس، بر سر افزایش رقم قرارداد مربی تیم قهرمان بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد و پس از جدایی گابریل کالدرون آرژانتینی در یک انتقال جنجالی از شهرخودرو به پرسپولیس رفت. اینکه بین طرفین، هنگام عقد قرارداد چه گذشته یک موضوع مجهول است. اما آن‌چه مشخص است زمانی که انصاری‌فرد، یحیی را به پرسپولیس آورد با او قراردادی ۲ ساله و تا پایان لیگ بیستم امضا کرد.

براساس شنیده‌ها یحیی گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم که به قهرمانی پرسپولیس انجامید ۲میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان دریافت کرده است. گویا قرارداد سرمربی پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت این تیم درلیگ بیستم نیز ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین و به امضای طرفین رسیده است.

با این وجود پس از پایان لیگ نوزدهم و دربی حذفی یحیی گل‌محمدی از طریق مدیر برنامه‌هایش به باشگاه درخواست افزایش ۲ برابری رقم قراردادش را داده است، موضوعی که هنوز سرمربی به صراحت درباره آن صحبت نکرده اما ظاهرا صحت دارد. البته مهدی رسول‌پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس به بهانه نظارت سازمان بازرسی از انجام خواسته یحیی گل‌محمدی و مدیربرنامه‌هایش سرباز زد تا اختلاف میان این دو آغاز شود.

پرسپولیس به دوحه رفت و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضوری مقتدرانه داشت در حالی که شکاف بین سرمربی و سرپرست باشگاه روز به روز بیشتر می‌شد.

این درحالی بود که باشگاه پرسپولیس با انواع و اقسام مشکلات مالی از جمله پرداخت بدهی سنگین برانکو و آپشن‌های قرارداد بازیکنان تیم در فصل گذشته درگیر بود و دست آخر هم به رغم موفقیت یحیی گل‌محمدی، سرپرست باشگاه به دستمزد سرمربی تیمش دست نزد تا این‌که مجبور به استعفا شد. رسول‌پناه رفت و جعفر سمیعی جانشین او شد تا دوباره درخواست کادرفنی پرسپولیس برای افزایش مالی قراردادها مطرح شود.

گرچه ابتدا همان حرف‌های مهدی رسول‌پناه تحویل یحیی گل‌محمدی و دستیارانش شد اما شنیدیم جعفر سمیعی هم بالاخره کوتاه آمده و راضی شده است رقم قرارداد مربیان تیمش را اضافه کند.

از قرار معلوم در میان مربیان پرسپولیس تنها رقم قرارداد کریم باقری مشخص و مناسب و ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان است. این درحالی است که سایر کمک‌های یحیی گل‌محمدی هنوز بر سر رقم جدید توافقی نکرده‌اند.

آخرین خبر از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که باشگاه قرار است به زودی رقم قرارداد مربیان پرسپولیس را بدون تمدید آن افزایش دهد.

نکته قابل تأمل رقم قرارداد خود یحیی گل‌محمدی است. شنیدیم مبلغ قرارداد سرمربی پرسپولیس نیز قرار است دو برابر شده و به ۱۱میلیارد تومان برای فصل جاری برسد. بنا بر گفته مدیران پرسپولیس حساب این باشگاه خالی شده و تنها ۷میلیون تومان در آن باقی مانده است! گفته می‌شود بخش زیادی از پول اسپانسر برای لیگ بیستم هم پیش‌خور و صرف پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اُِمُِیُِدُِ اُِسُِ اُِسُِ IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    به زور آوردنش گرون ترین مربی هم شده
    • کیسه مرغی IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      گدونتر از مرادمند و مظاهری ۱۲ میلیاردی نیست یا گرانتر از فکری که نیست
    • اُِمُِیُِدُِ اُِسُِ اُِسُِ IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      کیسه مرغی راست میگی ما امسال کل بازیکن میلیاردی گرفتیم حرف حق برام تلخه
    • اُِمُِیُِدُِ اُِسُِ اُِسُِ IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      نوش جونش بازیکنا ما فقط ۱۰۰ میلیارد گرفتن من از امرور طرف حقم دوستان
    • محمدم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      چ اشکال داره مربیمون تازه دلال هم هست. فعلا تا وزیر محترم اقای سلطانیفر هست دور دور ماست
    • کیس US ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      از مرامت اُِمُِیُِدُِ اُِسُِ اُِسُِ خوشم امد ما هم شیش تا خوردیم جام حذفی آدم باید واقعه بین باشه
  • شمسعلی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    وای وای بخدا ادم میمونه چرا یک ادم بی سوادی مثل یحی چراباید از صنعت نفت پیروزی یازده میلیاردددددددددددددددددددددد بگیره.بعد یکی مثل قاید با 20 سال سن بیاد به بزرگ و کوچیک تیمش لایی بزنه و تیش مایه خنده ایران بشه
    • کیسه حکومتی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      از دکتر عبدی رغبا عضو هیت مدیره کیسه بی سوادتر نیست خوب گل محمدی پرسپولیس قهرمان لیگ کرده و پرسپولیس فینال آسیا برده انتقام حقارت باخت کیسه از پاختاکور گرفته تا به حال پاداش بیش از ۳ میلیون دلار در آورده
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      دم رسول پناه گرم که زیر بار حرف زور این گل محمدی زیاده خواه نرفت، سمیعی هم نباید قراردادش رو افزایش بده، اگه نمیخواد برگرده همون شهرخودرو
    • ناشناس IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      تا کور شود هرآنکه نتواند دید......
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    درمورد حق دلالیش از بازیکنا و و باند مافیایی که داره صحبت کنید رسول پناه اعتراف کرد
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      هروقت ثابت کردید رسول پناه درباره دیاباته راست گفت منم دلالی یحیی رو باور می کنم :))))))))))
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      باور کردن یا نکردن شما فرقی نداره مردکش موجوده ربیع خواه به خاطر ندادنش اخراج شد کامیابی نیا هم تهدید شد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      خب حرف های بی ارزش شما هم مهم نیست و مفت گویی هست
    • هفت تیرکش معروف IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      تو واقعا اینجوری هستی یا داری ادا در میاری؟؟ از این جوک ها برای بچه محلات بگو
  • کیسه حقیر IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    خبری استناد آن براساس حدس و گمان هست موثق نیست پشیزی ارزش ندارد خبرورزشی اگر مدرکی راجع به ۱۱ میلیارد استناد کنید ما باور کنیم خوب به فرض اگر صحت داشته باشد حقش هست چون تیم قهرمان لیگ کرده و پرسپولیس به فینال آسیا برده تا اینجا حداقل حدود ۲/۸ میلیون دلار پاداش آسیایی بدست آورده و اگر پرسپولیس قهرمان آسیا کند پاداش آسیایی نزدیک ۵ میلیون دلار می شود وقتی بازیکنان کیسه مثل مرادمند به گفته مالک باشگاه شهرخودرو با ۱۲ میلیاردتومان یا مظاهری با همین مبلغ بیشتر از گل محمدی قرارداد می بنند گل محمدی در مقایسه با آنها با کسب قهرمانی لیگ و فینالیست شدن با آن همه در آمد ۱۱ میلیاردتومان کم هست وقتی مربیان مثل قلعه نوعی فکری نکونام بدون افتخار با بیش از ۱۰ میلیارد تومان قرار می بنندند چرا خبر ورزشی سکوت می کند و به قرارداد گل محمدی گیر می دهد؟!!!
  • هوادار فوتبال RU ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    وقتی سپاهان و گل گهر و چند تا تیم دیگه قرارداد 15 میلیاردی با سرمربی بستن چرا قرارداد سرمربی تیم قهرمان و فینالیست آسیا کمتر باشه؟!
  • شمسعلی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    فکر کنم گفته بخاطر هر یک مویی ک رو کله ام دارم یک میلیارد میخوام یازده تا دونه مو دارم یازده میلیارد پول میخوام
  • ss IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    حق دلالی رو هم اضافه کنین
  • مانی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    پرسپولیس برای دادن طلب برانکو که فقط 1 میلیون 100 هزار دلار بود خیلی سختی کشید و تقریبا یکسال پول بازیکنان و مربیانشو به همین بهانه نتونسته بده اما الاستقلال 1میلیون 800 هزار یورو (تقریبا 2میلیون و 200 هزار دلار) به استرا ، 800 هزار دلار به شفر ،430 هزار دلار به پروهیچ ، 200 هزار دلار به جباروف و 200هزار دلار تیام و 100 هزار دلار به پسر شفر داده به اینا پول وکیل ها رو هم اضافه کنید مجموعا میشه 4 میلیون دلار الاستقلال بدون هیچ درامد دلاری و اسیایی و غیره براحتی این پولا رو پرداخت کرده و امسال هم رقم قرارداد بازیکناش همه بالای 8 میلیارده مدیونید فکر کنید این تیم حکومتی و رانتیه ، همه این پولا رو یک هوادار ناشناس که اصلا وزیر نیست و اسمش هم استلالیفر نیست پرداخت کرده . گوش همه ما هم درازه
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    مهمه کی پرداخت می کنه ؟!!!! حقشه ! تیم رو برده فینال آسیا ۱۱میلیارد هم بر فرض باشه نوش جونش فکر کردید یحیی با این درخشش پیشنهاد از تیم های خوب آسیا نداره ؟!!!!!
  • حسن IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    خدا بابا مسعودشون رو حفظ کنه،واقعا خجالت نمی کشند این جماعت فوتبالی(چه قرمز و آبی)که در شرایطی که مردم روز به روز فقیر تر می شوند اینقدر راحت از پول بیت المال برای خودشون ایجاد حق می کنند،۱۱ میلیارد فقط قرارداد، حقوق ، پاداش و آپشن ها رو هم اضافه کنید ثانیه ای چند گیرشون میاد؟
  • محمود IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    فرض کنیم این خبر درست باشه.به نظر شما تو مملکتی که یه تیم بر اساس عقده بازی و به قول خودشون بمب ترکوندن میان بازیکن نیمکت نشین و مصدوم جذب میکنن که فقط نزدیک 5.5 میلیارد پول رضایت نامشه و مطمئنا قراردادش با این تیم نزدیک ده میلیارد میرسه ،یازده میلیارد برای سرمربی ای که قهرمان لیگ شده و تیمشو با افتخار و دست خالی و انواع اقسام دشمنی ها به فینال آسیا رسونده و تا الانم نزدیک 60 میلیارد از بردن تیمش به نیم نهایی درآمد نصیب پرسپولیس کرده ،دستمزد زیادیه؟ کیسه ورزشی عادت داره برای پرسپولیس حاشیه درست کنه.دستمزد برانکو که نتیجه دوران چهار ساله حضورش هفتا جام بود و یه نایب قهرمانی که کلی درآمد برای پرسپولیس داشت عادلانه نیست.اون وقت استراماچونی که تنها افتخارش یه هفته صدرنشینی به همراه شکستن یه صندلی پلاستیکی با حرکت بوده این بیست سی میلیاردیه که میخواد بگیره حقشه. شما به جای اینکه نگران دستمزد گلمحمدی باشی،نگران اون دو میلیارد دلار قبلی و امسال باش
  • شهرام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    همیشه دنبال حاشیه واسه پرسپولیس کبیر بوده و هستید،علی کریمی را سعادتمند ۲۰تومن بهش میداد بقیشونم زیر ۱۰ نمیگیرن فقط نظارت و کنجکاویتون برا تیم قهرمان هست،،،
  • ناصر پرسپولیسی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    بازم به معرفت کریم باقری !
  • تاج آسماری IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    هرچی بگیره حقشه
  • رامین IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    مهدی قائدی رو میفروشن، پول یحیی خان رو می دن
  • نادی الکیسه IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    یحیی کار می‌کنه تیمشو‌ می‌رسونه فینال آسیا قهرمان ایران میشه، دستمزد میگیره، یه تیتر بزنین در مورد اسطوره بعضیا و ارزهای دولتی که گرفته
  • حسین IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    این بابا حالا دری به تخته خوردو رفت فینال از پس بادران نتونست بر بیاد با این همه ادعا.فقط نق میزنه.
  • امیر سلیمانی IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    داداش حلالش باشه با اینکه میدونیم مربیای معمولی لیگ بیشتر از اینا میگیرن اما اگر اینجوری هم نباشه بازهم باید مربی ای که قهرمانی چهارمو میاره و تیمو به فینال میرسونه انقد رقم قراردادش باشه #هرچی_یحیی_بگه
  • محیا شل ممدی IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    دلال بدبخت هر کی هر سازی میزنه براش میرقصن خوبه دیگه بعد بازیکنای ما بخاطر نصف نصف این پولا باید فسخ کنن
  • کیسه کش سوراخ IL ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    فعلا دستمزد گلمحمدی را بی خیال فقط وقت خندیدن به کیروش و کیسه کشاست که در عدد ۶ تحمل دوری هم را نداشتند
  • مجید IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    یازده میلیارد میخواد بگیره ؟؟؟!!!! تو آسیا حدود دو میلیون دلار درامد زایی کرد برانکو هشتصد هزار یورو قرارداد داشت با آپشن هاش شد یک میلیون و سیصد تو آسیا حدود سه میلیون دلار درامد زایی داشت بیرانوند تو سه سال 8 میلیارد گرفت وقتی رفت 700هزار دلار درامد زایی داشت حالا شما بگید تو این چند سال اینهمه هزینه واسه استقلال شد هزینه هاشونو از کجا آوردن که هر روز تیم پر مهره تری میبندن و پرسپولیس با این همه پاداش تموم مهره هاش رو از دست داد !!! بهترین دروازه بان بهترین مدافع بهترین هافبک بهترین مهاجم!!!!
  • مصطفی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    ولی من شنید سمیعی دست دلال هارو بجور قط کرده فکنم وزیر از دستش در رفت این آدم گذاشت سر کار چن واقع آدم درستی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی