نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
استارت دوباره قهرمان در قائمشهر
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

از دیدار معوقه هفته هفته پنجم لیگ برتر، پرسپولیس در قائمشهر باید به مصاف نساجی برود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بازی‌های لیگ برتر فردا و پس‌فردا دنبال می‌شود؛ با برگزاری سه دیدار از هفته هشتم و یک دیدار معوقه بین نساجی و پرسپولیس. رقابت تیم‌های بالای جدول در حال شکل‌گیری است و با بازگشت پرسپولیس به جدول بازی‌ها در هفته پیش‌رو تا نیم‌فصل رقابت‌ها داغ و البته جذاب‌تر می‌شود. با این توضیح نگاهی خواهیم داشت به دیدارهایی که قرار است امروز و تنها دیداری که فردا بین پرسپولیس و نساجی برگزار خواهد شد.

ماشین‌سازی‌تبریز - نفت‌ مسجدسلیمان
مساوی ممنوع

ماشین‌سازی تاکنون پیروز نشده و تا به اینجای کار تنها 2 امتیاز کسب کرده است. این بدین معنی است که برای ماندن در جدول بازی‌ها کار سختی درپیش دارد. ماشین‌سازی برای ماندن باید تغییر رویه دهد و دست‌کم در بازی‌های خانگی پیروز شود؛ به خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان. تیمی که در هفته‌های اخیر دو تیم بزرگ را شکست داد؛ سپاهان و فولاد. بدون شک در بازی امروز نفت مسجدسلیمان برنامه‌های ویژه‌ای برای کسب 3 امتیاز دارد.

ماشین‌سازی به خاطر امتیازاتی که از دست داده تیم از پیش بازنده این دیدار نیست و بدون شک نفت برای رسیدن به برنامه‌ای که در ذهن دارد، باید تلاش ویژه‌ای داشته باشد. ماشین‌سازی برای رسیدن به پیروزی باید تهاجمی‌تر از گذشته بازی کند و موقعیت‌طلب نشان بدهد. به نظر می‌رسد پیش‌بینی نتیجه مساوی در این دیدار سخت باشد چون هر دو تیم با انگیزه پیروزی وارد میدان خواهند شد.

ذوب‌آهن - گل‌گهر سیرجان
جنگ صدر

این بازی یک بازی سخت برای هر دو تیم است‌؛ سخت برای ذوب‌آهن به این دلیل که با صدرنشین بازی دارد و برای گل‌گهر به این بهانه که ذوب‌آهن بعد از تساوی با استقلال روحیه گرفته و حالا به دنبال کسب 2 امتیاز این دیدار است تا شرایط روحی و روانی و همچنین امتیازی‌اش بهتر شود. گل‌گهر با 12 گل زده بهترین خط حمله بازی‌ها را در اختیار دارد و این بدین معنی است که تیم امیر قلعه‌نویی روبه‌جلو بازی می‌کند. بیشتر توپ‌ها را در رأس خط حمله این تیم، منشا تبدیل به گل کرده و با روندی که در پیش گرفته به نظر می‌رسد می‌خواهد آقای گل بازی‌ها شود. از سویی گل‌گهر در درون دروازه علیرضا حقیقی را دارد که سیوهای خوبی انجام می‌دهد و این کمی کار را برای ذوب‌آهن برای رسیدن به گل سخت خواهد کرد.

ذوب‌آهن در بازی با استقلال کمی دفاعی فوتبال کرد و برای رسیدن به گل بیشتر به دنبال ضدحمله بود و این به طور قطع شانس پیروزی تیم رحمان رضایی را کم خواهد کرد. ذوب‌آهن اگر به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی است، باید روی بازی ترکیبی هم برای طراحی حملات برنامه‌ریزی داشته باشد.

صنعت نفت آبادان – تراکتور
پرطرفدارها در برزیل

صنعت نفت بعد از باخت به آلومینیوم اراک حالا به دنبال جبران این نتیجه است و این هفته پذیرای تیم تراکتور خواهد بود. تیمی که با مسعود شجاعی با دو پیروزی متوالی برابر ماشین‌سازی و پیکان شرایط روحی و روانی بهتری پیدا کرده است. تراکتور با روحیه برتری‌طلبی وارد میدان می‌شود و از سویی صنعت نفت هم با همین انگیزه وارد میدان خواهد شد. سیروس پورموسوی از آن دسته مربیانی است که برابر تیم‌های مدعی ترس به دل راه نمی‌دهد و شاگردانش را شجاع به میدان می‌فرستد و دیدید که در بازی با استقلال و پرسپولیس حتی به جوان‌ها میدان داد.

با توجه به روحیه تهاجمی دو تیم به نظر می‌رسد امروز در آبادان بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. جایی که طالب ریکانی به طور حتم دروازه تراکتور را تهدید خواهد کرد و از سویی محمد عباس‌زاده هم این روزها برای تراکتور خوب گل می‌زند. به نوعی می‌شود گفت این بازی، بازی مهاجمان است.

نساجی – پرسپولیس
بازگشت یحیی

نساجی بعد از دو شکست متوالی برابر تیم‌های سپاهان و مس پذیرای پرسپولیس خواهد بود و برای جبران ناکامی‌ها باید از این بازی امتیاز بگیرد. به خصوص که از سوی تماشاگرانش نیز تحت فشار است. از سویی سرخپوشان که جام قهرمانی آسیا را از دست دادند، به دنبال بازگشت باشکوه به لیگ برتر هستند. حرکت در مسیر پنجمین قهرمانی لیگ برتر شاید کمی از دردهای هواداران پرسپولیس کم کند. یحیی هم قبلاً در زادگاهش کار کرده و کجا برای شروع دوباره بهتر از اینجا؟ بازی دو تیم فصل گذشته در قائمشهر با نتیجه مساوی یک- یک خاتمه یافت که پرسپولیس از روی نقطه پنالتی دروازه نساجی را باز کرد؛ بدون شک نساجی اگر از نتایج فصل گذشته خود وام بگیرد، می‌تواند دوباره ارائه‌گر بازی‌های خوبی در لیگ برتر باشد و نتایج خوب خود را تکرار کند. همان‌طور که در چهار هفته ابتدایی و پیش از دیدار با سپاهان ارائه‌گر بازی‌های خوبی برابر حریفان بود و خوب هم نتیجه گرفت.

پرسپولیس در این بازی بدون بشار رسن به میدان خواهد آمد. این یک آزمون جدید است؛ بازی بدون هافبک طراح. در ادامه مسیر قهرمانی برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شود اما این انتخاب یحیی گل‌محمدی است که به شاگردانش القا کند بدون بشار رسن هم تیم خوبی هستند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    لنگ این فصلم هیچی نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی