نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رقابت مهدی عبدی با شیخ دیاباته برای انتخاب زیباترین گل آسیا +لینک نظرسنجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو گل از مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس و یک گل از شیخ دیاباته مهاجم استقلال، در میان شش نامزد بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ هستند.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ پس از برگزاری دو نظرسنجی برای انتخاب شش گل برتر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، دو گل از مهدی عبدی و یک گل از شیخ دیاباته به نظرسنجی پایانی این مسابقات راه یافتند.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نظرسنجی نهایی انتخاب بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد که گل‌های عبدی به النصر و اولسان هیوندای و گل دیاباته به الاهلی در آن حضور دارند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا کلیک کنید.

نامزدهای کسب عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا 2020

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    پیروزی امیدهای استقلال مقابل امیدهای تیم پیروزی (پرسپولیس) در آستانه دربی بزرگسالان تیم امید استقلال در ورزشگاه امام رضا موفق به شکست دادن امیدهای پیروزی( پرسپولیس) شد. پیروزی امیدهای استقلال مقابل پیروزی( پرسپولیس) در آستانه دربی بزرگسالان ، از هفته چهارم لیگ برتر امیدها، بعداز ظهر امروز تیم استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان پیروزی( پرسپولیس) بود که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان آرش برهانی به پایان رسید.تیم پیروزی (پرسپولیس) با هدایت منصور هاشمی در نیمه اول با تک گل محمد عمری برنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم علی امینایی در دقیقه 53 دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه یک-یک مساوی شود. این سومین مسابقه‌ای است امینایی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین می‌شود و برای استقلال گلزنی می‌کند. در ادامه محمدحسین فلاح در دقیقه 66 گل دوم را وارد دروازه پیروزی( پرسپولیس) کرد تا آبی‌پوشان در نهایت با نتیجه دو بر یک به برد شیرینی دست پیدا کنند.و قطعأ بزرگان استقلال نیز همانند امیدهایش پیروزی را شکست خواهند داد666666
    • تاجی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      ای بابا afc ولمون نمیکنه دیگه . کاملا معلومه رو بیکار محله های ایرانی حساب زیادی دره خخخخ من دیگه رای نمیدم
    • پرسپولیسی اصیل IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      من به عبدی رای دادم نوشت 23 ساعت و 59 دقیقه دیگه دوباره می تونی بیایی رای بدی. به نظرم این نظرسنجی ها فاقد اعتباره. با لپ تاپ هم رای دادم دوباره همینو نوشت.
  • جواد باقری IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    شیخ دیاباته
    • شیخ دیاباته IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      9 9⃣
  • Reza esmaeli IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    Very good deubath
  • شعیب IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    دیاباته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی