یک بام و دو هوای فدراسیون دوچرخه‌سواری 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین جمشیدیان رکابزن ملی‌پوش استقامت که به دلیل شرایط کاری‌اش از اردوی تیم ملی انصراف داده، یکی از ملی‌پوشانی است که ادعا می‌کند مجوز مصاحبه ندارد.

خبرورزشیدوچرخه‌سواری؛ مدتی است که رکابزنان ادعا می‌کنند فدراسیون اجازه مصاحبه را به آنها را نمی‌دهد و حتی تهدید به احضار هم می‌شوند اما از طرفی فدراسیونی‌ها این موضوع را رد می‌کنند و دم از بی‌اطلاعی می‌زنند. ظاهراً حرف‌های رکابزنان خیلی به مذاق فدراسیون خوش نمی‌آید، طوری که تا اینجا بعضی از رکابزنان را راهی کمیته انضباطی کرده است. 

با این حال محسن سلگی، دبیر فدراسیون با بی‌خبری از این قضیه می‌گوید: «من تا به حال در فدراسیون نشنیده‌ام به رکابزنی گفته باشند مصاحبه نکن. من باید با کمیته فنی در این باره صحبت کنم اما خودم اطلاعی از این موضوع ندارم، شاید قمری در برهه زمانی خاصی به بچه‌ها گفته بود صحبت نکنند، شاید هم رکابزنان برای اینکه مصاحبه نکنند چنین حرفی زده‌اند. اینکه فدراسیون به رکابزنان اجازه مصاحبه ندهد، حرف غیرمنطقی‌ای است و اگر هم باشد من از آن اطلاعی ندارم.»

با اینکه دبیر فدراسیون صحبت‌های رکابزنان در این باره را تکذیب می‌کند اما بارها رکابزنان به خاطر مصاحبه با رسانه‌ها به کمیته انضباطی احضار شده‌اند و نامه تعلیق هم به دست‌شان رسیده تا جایی که ملی‌پوشان می‌گویند حرف حق ما برای فدراسیون تلخ است و به سرعت جلوی ما را می‌گیرند. 

امیرحسین جمشیدیان رکابزن ملی‌پوش استقامت که به دلیل شرایط کاری‌اش از اردوی تیم ملی انصراف داده، یکی از ملی‌پوشانی است که ادعا می‌کند مجوز مصاحبه ندارد. حالا این سؤال پیش می‌آید در فدراسیونی که رئیس و سرپرست ندارد، چه کسی رکابزنان را ممنوع‌المصاحبه کرده؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی