نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اعتراض هواداران تیم‌های رقیب بابت جریمه کم مسی: لئو، پسر طلایی لالیگاست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طرفداران فوتبال در اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند مسی به خاطر جایگاه فوق‌العاده مهمی که برای مسئولان لیگ اسپانیا دارد، با برخورد مهربانانه‌ای مواجه شده است.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ بعضی از هواداران فوتبال در اسپانیا مسئولان فوتبال این کشور را بابت برخورد مهربانانه با لیونل مسی مورد انتقاد قرار داده‌اند. فوق‌ستاره بارسلونا بابت ضربه‌ای که در جریان بازی بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو به بازیکن حریف زد از زمین اخراج شد و سپس با محرومیتی دو جلسه‌ای مواجه شد که همین موضوع باعث ایجاد اعتراض‌هایی در مورد کم بودن جریمه در نظر گرفته شده برای لئو شده است. 

در وقت‌های تلف شده دوم اضافه بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای فینال سوپرجام اسپانیا که در آن بارسلونا در نهایت ۳-۲ به بیلبائو باخت و جام را از دست داد، مسی ضربه‌ای به آسیر ویالیبره زد که سر راه قرار گرفته بود تا مانع رسیدنش به محوطه جریمه شود. خسوس خیل مانسانو، داور مسابقه، این صحنه را با کمک VAR چک کرد و حکم به اخراج مسی داد. این برای اولین بار بود که شماره ۱۰ بارسلونا در ۷۵۳ حضورش برای این تیم از بازی اخراج می‌شد. 

گزارش‌های مختلفی در مورد مدت محرومیت احتمالی مسی منتشر شده بود و در بعضی از این گزارش‌ها اشاره شده بود که با توجه به ضربه خشنی که مسی تعمدی به بازیکن حریف زده دست‌کم با چهار جلسه محرومیت مواجه خواهد شد و حتی به احتمال محرومیت ۱۲ جلسه‌ای او نیز اشاره شده بود. در نهایت اما سه‌شنبه‌شب بود که اعلام شد کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا محرومیت دو جلسه‌ای را برای ستاره آرژانتینی بارسلونا در نظر گرفته است. طبق نوشته روزنامه اسپانیایی مارکا محرومیت دو جلسه‌ای به این دلیل بوده که مانسانو داور مسابقه در گزارش خود به بروز برخورد خشن در مورد این اتفاق اشاره نکرده است. 

در گزارش داور آمده است: «در دقیقه ۱۲۰ مسابقه، بازیکن شماره ۱۰، مسی کوچیتینی، لیونل آندرس، به دلیل زیر از بازی اخراج شد: ضربه بازیکن حریف با دست با استفاده از نیروی بیش ‌از حد در حالی که توپ در بازی بود اما در منطقه‌ای دیگر در زمین.»

اما این حکم به مذاق طرفداران تیم‌های رقیب بارسا خوش نیامد و آنها در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند مسی به خاطر جایگاه فوق‌العاده مهمی که برای مسئولان لیگ اسپانیا دارد، با برخورد مهربانانه‌ای مواجه شده است. یکی از این کاربران عنوان «پسر طلایی لالیگا» در مورد مسی به کار برده و نوشته حق او دست محرومیتی ۱۰ جلسه‌ای بوده است. البته هواداران بارسلونا نیز به طرفداری از ستاره ۳۳ ساله خود پرداختند و مدعی شدند این اتفاق بیش از آن چیزی که در واقعیت بوده با بزرگنمایی مواجه شده است. باشگاه بارسلونا نیز به این محرومیت معترض است و آن را خیلی زیاد می‌داند و به همین دلیل به این حکم اعتراض کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی