نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۰ |
۰
رنکینگ جهانی کشتی، تنها شانس ایران در لهستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنها مسابقه‌ای که کشتی‌گیران کشورمان می‌توانند برای تاثیر در قرعه‌کشی و گروه‌بندی بازیهای ‌المپیک از آن بهره‌مند شوند، مسابقات بین‌المللی لهستان است.

خبرورزشیکشتی؛ اتحادیه‌ جهانی ‌کشتی مسابقاتی که نتایج آن‌ در رنکینگ‌المپیک ۲۰۲۱ توکیو محاسبه می‌شود، را اعلام کرد. با توجه به ‌این‌که همه دیدارهای اعلام شده از سوی اتحادیه ‌جهانی برای محاسبه رنکینگ در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ بوده ( مثل مسابقات قهرمانی‌ جهان ۲۰۲۱۹ قزاقستان که ۳ سهمیه آزاد و ۳ سهمیه فرنگی به‌دست آوردیم) و کشتی‌گیران کشورمان نیز قبلاً درآن کسب امتیاز کرده‌اند، لذا بر این ‌اساس تنها مسابقه‌ای که کشتی‌گیران کشورمان می‌توانند برای تاثیر در قرعه‌کشی و گروه‌بندی بازیهای ‌المپیک از آن بهره‌مند شوند، مسابقات بین‌المللی لهستان است. لیست مسابقات دارای رنکینگ اتحادیه‌جهانی به‌این شرح است:

* مسابقات قهرمانی‌جهان ۲۰۱۹ نورسلطان
* رقابت‌های بین‌المللی جام ماتیو پلیکونه ۲۰۲۰ رُم
* مسابقات قهرمانی قاره‌ای ۲۰۲۰(آسیا در دهلی‌نو، ایران بامجموع ۱۷ مدال در هر دو رشته قهرمان شد)
* مسابقات قهرمانی ‌آسیا قزاقستان ۲۰۲۱ (فقط برای کشورهای چین، ترکمنستان و کره‌شمالی که به‌دلیل کرونا سال گذشته در مسابقات دهلی‌نو حضور نداشتند)
* مسابقات بین‌المللی لهستان ۲۰۲۱
* بنابراعلام و تاکید اتحادیه‌ جهانی ‌کشتی، امتیازات کسب شده هر ورزشکار در سیستم رنکینگ، فقط برای همان کشتی‌گیر درآن وزن ثبت می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی