نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیروز قربانی: آقای مربی! چرا سر قرار دعوا نیامدی؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم سایپا گفت: باشگاه آلومینیوم اراک از داور بازی شکایت کرده اما ظاهرا مربیان حریف ما فکر می کنند در قرن شانزدهم زندگی می کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پیروز قربانی در خصوص شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از داور بازی با سایپا و سایر اتفاقاتی که در دیدار تیمهای آلومینیوم و سایپا رخ داد حرف های تندی بر زبان آورد.

*دوستان فکر می‌کنند ما هنوز در قرن شانزدهم میلادی قرار داریم اما الان قرن بیست و یکم است و کارهایی که برای نتیجه گرفتن انجام می‌دهید، دوره اش تمام شده است. البته ما باید از این به بعد به بازیکنانمان یاد بدهیم که وقتی داور سوت را می‌زند ۱۰-۱۱ نفری سر توپ بریزند و آن را بردارند.کارهایی که این روزها در فوتبال ایران انجام می شود واقعا خنده دار است. مربی تیم حریف در دقیقه ۲۰ به ناظر بازی می‌گوید من تیمم را بیرون می‌کشم. ظاهرا آن آقا لیگ برتر را با فوتبال زمین های خاکی اشتباه گرفته است.

*به این اتفاقات فقط می‌شود خندید. برخی مربیان برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری می زنند. امیدورم روزی پرده ها کنار برود و مشخص شود همه برای نتیجه گرفتن در این فوتبال چه کارهایی انجام دادیم. این کارها که الان صورت می‌گیرد در قرن شانزدهم میلادی هم انجام نمی شد.

*یک تیم از داور بازی شکایت کرده چون در یک صحنه همه بازیکنان ما به خاطر سوت داور ایستادند و  بازیکن حریف بازی را ادامه داده و توپ را وارد دروازه ما کرده است. اتفاقا بازیکن حریف به خاطر بی توجهی به سوت داور باید کارت بگیرد اما همین موضوع دستاویز شده تا آنها از داور بازی شکایت کنند.

*یکسری اتفاقات در فوتبال ایران در حال رخ دادن است که باید جلوی آنها گرفته شود و مربیانی که برای نتیجه گرفتن هر کاری می کنند باید این روش ها را کنار بگذارند. به عنوان مثال اگر حریف قبلی ما به جای سایپا با تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، فولاد،سپاهان، تراکتور و ... بازی داشت آیا ۴۵ دقیقه تریبون در اختیارشان قرار می گرفت؟ یا آن اتفاقات در جریان بازی رخ می داد؟ آنها دیدند با سایپا بازی دارند چون این تیم هوادار ندارد جو را به سود خودشان عوض کردند. من برای همه همکارانم احترام  قائل هستم ولی باید بپذیریم دورانی که این کارها برای نتیجه گرفتن نتیجه می داد خیلی وقت است که تمام شده و برای پیشرفت فوتبال باید یکسری تفکر نو و جدید وارد شود.

*برخی مواقع آدم شرمش می شود که بگوید در این فوتبال کار می کند. مربی تیم حریف برای بعد از بازی با ما قرارِ دعوا گذاشته است! یعنی به نیمکت ما گفته بعد از بازی برای دعوا بایستید بیرون، البته ما ایستادیم ولی کسی نیامد اما این رفتارها زشت است.

*قبل از حرکت تیم به سمت ورزشگاه طرفداران تیم آلومینیوم اتوبوس ما را مقابل هتل دوره کردند و انواع و اقسام شعارها را دادند و با چوب به اتوبوس تیم ما زدند. متاسفانه تیم ما از این هوچی گری ها بلد نیست که از این صحنه ها فیلم بگیرد و این قضایا را بزرگ کند که البته از این به بعد ما هم باید از این کارها انجام دهیم.

*در پایان صحبت هایم از مدیران فدراسیون و سازمان لیگ خواهش می کنم تمهیدیاتی اندیشیده شود تا هر ماه از تیم ها آزمایش دوپینگ به عمل بیاید چون فوتبال ما بیشتر به سمت پاک بودن و سالم سازی حرکت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    واقعا حرف حق جواب نداره لطفا مسئله دوپینگ رو جدی بگیرید خواهشا پیگیر شوید ؟
    • حمید علوی CA ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      اگر میخواستن جدی بگیرن امثال فرهاد مجیدی و حامد کاویانپور بایست سالها پیش از این فوتبال محو میشدن..
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      ای کاش اینقدر بد بین نباشیم والا ما نه می دونیم کی راست میگه نه کی دروغ ؟!! فرهاد مجیدی و قضیه دوپینگش رو هیچ وقت درباره اش صحبت نکردم چون واقعا اگه بر فرض هیچ کدوم از صحبت ها درباره اش راست نباشه ما آخرت باید جوابگو باشیم !!! بعضی ها درمورد درخشش سیدجلال بازهم دم‌از دوپینگ می زنن چرا نمی گیم ممکنه سیدجلال زندگی سالم و تغذیه سالم داشته باشه ؟!!! حسین کنعانی می گفت سیدجلال همیشه زودتر از بقیه میاد سر تمرین !! خب معلومه چه قدر این‌آدم کارهاش اصولیه !!! الان زلاتان و رونالدو هم پیرن ولی همچنان می درخشن یا توی آسیا حسین عبدالغنی و یک بازیکن ژاپنی تا ۴۵و۵۵سالگی بازی کردن
    • مولر از برلین DE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      حق با قربانی هست!! رسول خطیبی مربی الومینیوم همان کسی که بخاطر یک پنالتی نیم ساعت بازی را خواباند و ان حوادث رخ داد. کلا عده ای در فوتبال ما مربی هستند که اشتباهی امدند..!! الان مربیان چهار تیم کلا با حاشیه سازی نتیجه می گیرند..و مربی یک تیم تهرانی کلا مظلوم نمایی می کنند. بازی برده را که داوری هم به نفع شان بوده . اولین حرف این هست داوری به ضرر ما بوده. !! سیرک خوب گفته اون کس!!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      در پاسخ ستارگان سرخ ایران و آسیا اون مواردی که میگی وقتی صادق هست که بازیکن روز قبل بازی تیمش با پاختاکور تو تهران وقتی متوجه حضور مامور تست دوپینگ میشه خودش را به مصدومیت نزده باشه و فرداش معجزه وار خوب شده باشه!!
    • ... IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      ستارگان سرخ ایران لطف کن حرفی از این کیسه کشا نزن اینا به تیم وکاپیتان و باشگاه پرسپولیس کبیر توهین میکنند اونوقت تو میگی آدم نمی دونه چی به چیه؟
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      در کل اخبار فیک و دروغ کم نداریم زیاد به این موضوعات توجه نکنیم حالا شایدهم کلا قضیه دوپینگ و... راست باشه ولی من خلاصه حرفم اینه بهتره زیاد. درمورد این موضوعات اظهار نظر نکنیم چون اگه دروغ باشه باید جواب بدیم کار خلافی کسی کرده اونا باید جواب بدن چرا ما خودمون رو جهنمی کنیم بحث من اینه کلا بحثم اینه چرا همش سعی می کنیم به جای تعریف از موفقیت دیگران ، بلدیم موفقیت کسی رو تخریب کنیم آخه این کجاش مسلمانویه پپ گواردیولا و کلوپ رقیب همدیگر هستن ولی همیشه از هم تعریف می کنن مقایسه شود با رفتار استقلالی ها و پرسپولیسی ها نسبت به هم
  • حمید علوی CA ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    عجب فوتبالی داریم.. یکی قرار دعوا میذاره، یکی میره سر قرار دعوا، یکی رختکن حریف میکروفن کار میذاره شنود کنه، یکی درحالیکه در امارات زندگی میمنه ۹ بار به ارز دولتی دست اندازی میکنه، یکی میره هیئت عزاداری اما دلارای تیم ملی رو هپیلی میکنه، یکی از قراداد بازیکنا سهم میخواد و دلالی میکنه، یکی زیر لب ناسزای خانوادگی نثار میکنه، یکی مدافع و مهاجم اصلی حریف رو شب قبل از بازی میخره که بد بازی کنن، یکی قبل از فینال چند روز قهر میکنه و فردای شکست از سواحل دوبی در حال آفتاب گرفتن عکس استوری میکنه، یکی سر مربیه اما سر تمرین فاکتورای رستوران‌هاش رو حساب کتاب میکنه، یکی ادعای علم فوتبال و اخلاق میکنه اما میره پیش جادوگر... خلاصه در این فوتبال همه چی داریم جز زیبایی‌های فوتبال.
  • شمسعلی. US ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    ولی باید بازیکن را هم سریع محروم کنند که مانند ملیچ و با دسیسه و نیرنگ باشگاه مربوطه از محرومیت فرار نکند
    • محمد IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      یا پارتی داشته باشه مث سید بلال هم دوپینگ کنه هم باخیال راحت بازی کنه
  • خودم IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    آقای قربانی بیش از حد دچار توهم خود بزرگ بینی هستی فکر کنم این غرور کاذبت بخاطر زمانیه که استرا قرار بود تو رو به کادر فنیش اضافه کنه اما خدارو شکر این کارو نکرد وگرنه ادعای خدایی میکردی
  • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    وقتی یه بازیکن لنگ مصدوم میشه مافیای رسانه چنان خبر سازی و رسانه ای میکنن که سایر تیمها فکر میکنن که تیم لنگ مظلوم ترین تیمه..!! و یه جورایی جو و فضا بنفع لنگ میشه..حالا ببینید دیاباته رو در بازی با پیکان نداشتیم ریگی و رضاوند رو هم بخاطر مصدومیت از دست دادیم حالا ببینید همین رسانه ها برای استقلال قلم فرسایی میکنن؟؟!! اینقدر مثل لنگ برای استقلال هم مظلوم نمایی میکنن..؟؟!!
  • عامیرزا IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    اومد سرقرار شوما دیر اومدی با یکی دیگه رف رستوران!! نسکافه میزنی یا دوبل عسپرسو؟!
  • محمدطاها IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    یه پیشکسوت خوب که اکثر حرفاش درست و منطقی هست، واقعا لیگ مسخره و آماتوری داریم سرشار از حواشی و جنجال، ولی گاهی اوقات حرفای بامزه هم میزنه از قرن بیست و یکم گفت ولی اونجا که میگه به نیمکت ما گفتند برای دعوا بایستید بیرون البته ما ایستادم کسی نیومد واقعا خیلی جالب بود..
  • قاسم IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    چشماتو باز کن ی پنالتی برامون نگرفتن ...سر هر صحنه نیمکت شما جوسازی میکرد اکثرا کارتا رو داور برا اینکه مثلا بگه درست قضاوت کردم دو طرف کارت میداد درصورتیکه نباید ب تیم اراک کارت میداد ی نگاه از اول فصل میکردی میدیدی کدوم تیم از داوری بیشترین حق ازش ضایع شده
  • قاسم IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    هیچی نیستی
  • استیلی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    حامد کاویانپور ۲ بار از ۲ کشور بعلت دوپینگ اخراج شد بار اول از کانادا و بار دوم از ترکیه حتی رضا شاهرودی هم از ترکیه بهمین علت اخراج شد در بازی های آسیایی دوپینگ پیروانی و سعداوی و محمد خانی مثبت شد و خاکپور هم بعنوان بازیکن قرضی تست دوپینگش مثبت شد و جملگی از بازیها اخراج شدند
    • ariya IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      این اتفاقایی که میگی کی افتاده که هیچکس جز شما خبر نداره؟واقعا این فوتبال ارزش نداره که بخاطرش انقدر دشمنی کنید.اگه رقیب هم هستید رقیب جوانمرد باشید نه اهل نامردی و خاله زنک بازی
    • مهدی پاسبان IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      دوست عزیز توهم زدی یا داری تاریخ سازی میکنی؟ من مو به موی اخبار پرسپولیس رو از سال 67 به بعد دنبال میکنم ولی هیچکدوم از داستان های شما رو نشنیدم. الا محرومیت نعیم سعداوی که اون هم با فرشاد فلاحت زاده یار کمکی پرسپولیس (که اتفاقا از پیشکسوت های دو آتیشه کیسه هست) دوپینگ کرده بودن و البته قسم خوردن که به خاطر علائم سرماخوردگی دارو مصرف کردن. شما لطفا فرهاد خان مجیدیتون و میلیچ رو دریاب بجای تحریف تاریخ!!!!!!
    • Retired IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      جناب استيلى عزيز ، مشخصه كه شما طرفدار پرسپوليس نيستى و خيلى هم خوب ولى قربون شما برم اخه چقدر داستان سرايى و اتهام ؟ اين اشخاصى رو كه نام برديد همه سالها زحمت كشيدند و واسه مملكت افتخار افرينى كردند ...
    • سیدرضا IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      آقای پاسبان فرشاد فلاحت زاده اونزمان بازیکن سایپا بود که به همراه خداداد دویار کمکی پرسپولیس بودن تو آسیا و دوپینگشونو برخلاف گفته ی شما ننداختن گردن سرماخوردگی بلکه گوشت گاوهای مالزی رو آلوده دونسته بودن . دوپینگ حامد کاویانپور تو ترکیه هم موجب محرومیت شش ماهش شد . اونیکه داره تهمت میزنه شما هستی که اسم مجیدی رو میاری و اون کسانیکه اسم سید جلال رو میارن . نمیشه فقط بخاطر ا عای یک نفر به دیگران انگ زد جناب . ضمنا خاکپور از بااخلاق خرین و سالمترین فوتبالیستها بود ، دوپینگ محمد خانی هم فقط تهمت بود . اخراج شاهرودی هز لیگ ترکیه ربطی به ماده ی نیروزا نداشت. خاکپور هم بازیکن رسمی پرسپولیس بود ، اون دونفرم اخراج نشدن بلکه بعداز بازیها شش ماه محرومشون کرد آسیا
  • Retired IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    بابا تو رو خدا تمومش كنيد ، ايكاش مثل تمام دنيا فوتبال بازى ميكرديم و به حاشيه ها توجه نميكرديم . چقدر تهمت و توهين .؟ البته اين حاشيه ها از دهن خود تيمهاى ليگ بيرون مياد و ما كاربران هم تخته گاز بهشون دامن ميزنيم . ايكاش همه كمى حرفه اى تر عمل ميكرديم و از فوتبال لذت ميبرديم .
  • Retired IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    اخه چرا تو روز روشن تبعيض قائل ميشى.؟ تو همين موضوع يكى مياد از شش استوره پرسپوليسى به عنوان دوپينگى نام ميبره البته به دروغ و بنده اسم سه استقلالى رو كه دوپينگشون هم كاملا همه ميدونند رو ذكر ميكنم و سانسور ميكنى ، به همين دليله كه همه دارند از سايت شما بيرون ميرند حتى خبراتون هم همه تكرارى و خسته كننده شده
    • سیدرضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      اگر جز محسن بیاتی نیا که زمان ناصرخان حجازی تو استقلال دوپینگش مثبت اعلام شد ولی بخاطر داشتن مدارک مستدل و شواهد مستندکه بخاطر تصادف شدید و بدستور پزشک دارو مصرف میکرد وبا وجود مثبت اعلام شدن آزمایش محروم نشد فقط یک استقلالی که دوپینگش رسما مثبت اعلام شد نه بر پایه ی توهمات ذهن مشوش یکسری من پرسپولیسی میشم . دست بردارین از اینهمه دروغ و داستانسرایی ، پرسپولیس به اندازه ای افتخار داره که شما احتیاج نداشته باشی به تهمت و دروغ . اتفاقا تنها جایی که نظر همه ی کاربرا رو بدون در نظر گرفتن رنگ انتشار میده همین خبر ورزشی هست برعکس رویه ای که سایت نود داشت و ورزش سه بعد از اومدن پژمان راهبر داره که بارها بارها ثابت کردن نگاهشون تو فوتبال از روی حب شخصی هست . بخاطر همینه که وقتی خبرورزشی جانب انصاف برای هردو طرفو رعایت میکنه برای شما قابل تحمل نیست ، من از دوستان استقلالی میخوام جز خبرورزشی تو هیچ سایت ورزشی دیگه نظر ندن ، اینو بعنوان یکی از نخستین کاربرهای سایت ورزش سه دارم میگم
  • سیدرضا IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    حامد کاویانپور بخاطر مثبت اعلام شدن تست دوپینگ در ترکیه شش ماه محروم شد بعد از برگشتن به ایران هم در استیل آذین استیلی بازهم آزمایشش مثبت شد که بخاطر بودن ناخن در تست نتیجه رد شد اما حامد حاضر به دادن تست دوباره نشد . پرسپولیس استانکو هم تو آسیا دوپینگ نعیم سعداوی و فرشاد فلاحت زاده یار کمکی مثبت اعلام شد تو مالزی ، سعید دقیقی و یه بازیکن خارجی هم تو پاس همدان دوپینگشون مثبت شد که چلنگر مترجم بگوویچ هم دوسال محروم شد ، سعید مولایی بازیکن مس فرهاد کاظمی ، مهدی واعظی تو اردوی تیم ملی ، حمید شفیعی تو سپاهان ، عباس قاسمی هم دروازبان ذوب آهن دوپینگشون مثبت اعلام شد وهمینطور محسن بیاتی نیا که فکر کنم زمان ناصرخان حجازی تو استقلال دوپینگشون مثبت اعلام شد . بقیه فقط تهمت هست و افترا بخاطر ادعای فلان نفر ، دوستان همونطور که ستارگان گفت یادمون نره اون دنیایی هم هست ، فرهاد مجیدی و سید جلال مثل کریم باقری ، جواد زرینچه یا محمود فکری بخاطر زندگی سالم و نوع تمرینات تونستن تا سنین بالا درخشش داشته باشن اما همیشه یکسری از روی بغض و کینه و یکسری هم برای کم نیاوردن تو کریها بهشون تهمت دوپینگ زدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی