نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
۱۱ |
۴
راز موفقیت پرسپولیس از نگاه خداداد عزیزی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی مهمان برنامه هم رفیق شهاب حسینی بود و درباره موفقیت پرسپولیس هم صحبت کرد.

خبرورزشی - خداداد که چهره خوش مصاحبه‌ای محسوب می شود، در مورد مسائل زیادی با شهاب حسینی صحبت کرد و در قسمتی از حرف‌هایش در مورد دلیل موفقیت پرسپولیس گفت: به نظر من یکی از دلایل موفقیت این تیم رفاقت بازیکنان است که در یک کار گروهی اهمیت بسیاری دارد. بازیکنان پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها بیشتر با هم رفاقت دارند و به همین دلیل هم بهتر نتیجه می‌گیرند و چند سال پیاپی قهرمان شدند.

جالب است بدانید خداداد عزیزی سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان یار کمکی را در جام باشگاه‌های آسیا به سال ۱۳۷۵ دارد که اتفاقاً در آن مسابقات با پیراهن پرسپولیس حسابی درخشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهبودی IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    جناب خبر ورزشی التماس می کنم بی نهایت، این تبلیغ متحرک و تکراریت رو که تو تمام صفحات باز میشه رو وردار واقعا هوشمندانه محل ظهورش رو هم خوب جایی گذاشتید. بابا هر کی بخواد از قسمت تبلیغات صفحه بازش میکنه. عین بختک می مونه این مدل تبلیغات.
    • عامیرزا IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      خدایی ای تبلیغه از عستقلالیا بیشتر رو مخه،لامصب انگار وزیره که هی میاد وسط!.بابا برو بذار باد بیاد روانیمون کردی.الخ
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    نه‌نه کار وزیره نمی خوان کیسه قهرمان شه
  • عامیرزا IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    بله رفاقت، ینی اصالت،ینی شعور وشخصیت ونجابت،ینی دوری از غرور وخودشیفته گی وقمپزبازی وحسادت،کاری که با بازیکنان بزرگ وبا استعدادی مثه پیام صادقیان و رامین رضائیان کردیم و بدون باج دادن با اردنگی بیرونشان کردیم.ینی نداشتن عقده حقارت وخودبزرگ بینی وحس مشترک همدلی، ینی دوپینگ نکردن، ینی زیرعاب همدیگه رو نزدن و ادب وتربیت خانوادگی داشتن وبقول استاد فکری ...بازی نکردن! ینی هوچیگری و عوامفریبی نکردن ینی حس مسئولیت و تواضع در زمان پیروزی و پذیرفتن ناکامی و نینداختن شکست و رسوایی گردن دیگران و... در یک کلمه"پرسپولیس".سرور تمام تاسیای وطنفروش وخائن در راس اونا تری دی خورای املت پیازی، نادی الکیسه جات والدوپینگیه للعالمیه.الخ
  • حامد IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    لابد اینم بخاطر وزیره آره؟؟؟ این آبی ها چندساله باندبازی و زیر آب زنی بیداد میکنه تو تیمشون انتظار دارن موفق هم بشن. جالبه یکی از دوستای استقلالیم میگه ما خودمونم میدونیم مشکل اصلیمون بازیکنامون هستن و البته رفتار هواداری خودمون باعث شده هرکی میاد استقلال اینجوری باشه، چون ما فقط میگیم وزیر مقصره و مدیر و مربی. ولی خب ناچاریم بگیم وزیر و دست های پشت پرده! اعتراف قشنگی کرد. منم بهش گفتم اگه همین روند و ادامه بدین در آینده نزدیک چیزی از باشگاهتون نمیمونه. قبلا دوتا باند تو تیمشون بود. الان هر سه تا یه باند تشکیل میدن. دوستان استقلالی، وزیر و مدیر و مربی هرچقدر مقصر، ولی ولله بازیکنی که به خاطر پول و قبول نداشتن مربی خیلی راحت به بهونه سرماخوردگی و کمر درد نمیاد سر تمرین به درد پرسپولیس استقلال نیمخوره و اشتباه میکنید میرید براش پلاکارد میگیرد. بخدا شما خودتون این تیم و اینجوری کردید. بازکنای دهه هشتادتون خیلی خیلی شرف داشتن به این بازیکنا. چندتاشونم به حق صداشون درومد که بازیکن داره زیر و رو میکشه و بازوبند پرت میکنه و شبانه برای برکناری مربی میاد با یه مربی دیگه جلسه میذاره.
  • علی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    خیلی عزیزی اقای عزیزی
  • جهادخداداد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    خداداد عزیزی راخدابرای این ورزش پرطرفدارحفظ کندیاعلی.
  • عامیرزا US ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    مرسی خداداد که نشکری ون دادی پرسپولیسی اصیلی راستی مجید نامجو مطلق بیاد عستقلال بهتره فکری درپیتیی هستش درود بر قرمز آسیا درود بر علی پیوس و سلطان علی پروین
  • هاسلبنگ IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    بله رفاقت روحیه و شادابی در کنار پرداخت سروقت و تمرین متمرکز در یک مجموعه کامل با تمامی امکانات ورزشی پزشکی درمانی روحیه خوب بزرگترین نعمت یک تیمه
  • باحقارت لُنگی ام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    راز موفقیت لنگ فقط بابا مسعود..هدایتی و عابدیتی و لابی های چهل سال اخیر....والسلام..فقط خودتون رو به نفهمی نزنید...
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    عجب..!! راز موفقیت تیم لنگ رو فهمیدیم...!! تا دیروز که رسول پناه بود... پس اول فصل چرا یحیی داشت گریه زاری می کرد میگفت نمیخان بذارن قهرمان بشیم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی