نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
۲ |
۵
دادگاه عالی ورزش: فدراسیون جودو ایران تضمین داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دادگاه عالی ورزش، پرونده جودوی ایران را به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارجاع داد تا درباره آن تصمیم گیری شود.

خبرورزشی -  سرانجام دادگاه عالی ورزش (CAS) رای خود را درباره پرونده تعلیق جودوی ایران اعلام کرد و آن را به فدراسیون جهانی جودو ارجاع داد.

دادگاه CAS تصمیمات صادر شده توسط کمیسیون انضباطی فدراسیون جهانی جودو که ایران را از کلیه مسابقات، فعالیت‌های اداری و اجتماعی سازمان یافته یا مجاز تعلیق کرده بود، لغو کرد.

در ادامه بیانیه CAS آمده است: ایران اولین درخواست تجدیدنظر خود را در دادگاه عالی ورزش علیه این تصمیم در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۹ انجام داد که این فرجام خواهی در ابتدا رد شد. 

دومین درخواست تجدیدنظر توسط ایران زمانی داده شد که فدراسیون جودو ایران تضمین‌های محکم داد که آن‌ها به اساسنامه فدراسیون جهانی جودو احترام می‌گذارند.

هیات CAS تشخیص داد که ایران اساسنامه فدراسیون جهانی جودو را نقض کرده است ولی نوع مجازات (تعلیق بی حد و حصر)  هیچ پایه قانونی در مقررات فدراسیون جهانی جودو ندارد. بر این اساس، هیأت تجدیدنظر تصمیم کمیسیون انضباطی فدراسیون جهانی جودو را در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹ لغو کرد.

این ماده برای تصمیمات بعدی بیشتر به کمیسیون انضباطی فدراسیون جهانی جودو ارجاع شد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • توفان DK ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    رفع تعلیق نشده . دادگاه انهام ها را پریرفته و ایراد گرفته که محرومیت همیشگی در قوانین تعریف نشده و باید یه بازه زمانی برای ان بگذارند. و دوباره پرونده را به خود فدراسیون جودو برگشت داده تا دوباره حکم بدند. پیشاپیش مشحصه حکم ان ها چیست حالا فقط باید یک عدد بذارن جلوی ان.. علاوه بر ان گفته در حکم جدید ضمانت های ایران را هم در نظر بگیرند. نامش را بذارید نوعی تخفیف.. ولی به فرض هم شانس دوباره بدن دیگر راه گریزی برای اسیب دیدگی ها و باخت ها باقی نمی مونه. وجدان و حوان مردی ورزشی که دیگر حیلی وفته پرپر شده
  • توفان DK ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    این متن و خبر درسته. خبر قبلیتان "پیروزی جودوی ایران در دادگاه عالی ورزش/ پایان تعلیق" نادرست بود. خوبه که خبر را درست کردید. امید این روند خبردهی درست را ادامه بدید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی