مسابقات اوپن سوئیس دستگرمی برای رقابت‌های انگلیس/ قهرمانانی که به هر نتیجه‌ای راضی بودند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نفرات برگزیده رقابت‌های اوپن سوییس در بخش میکس دو نفره تام گیکول و دلفین دلرو از فرانسه بودند که توانستند تیم جذاب و بوجه و کریستیانسن دانمارکی را شکست دهند.

خبرورزشیبازی های اوپن سوییس در سال ۲۰۲۱ را باید تورنمنتی ضعیف از نظر میزبانی دانست. رقابت‌هایی که درست است در قلب اروپا برگزار شد ولی از هر لحاظ ضعیف تر از تور تایلند بود.

میزبانی که در شان اروپا نبود

انتظار می رفت سوییس قبل از برگزاری رقابت ها میزبان خوبی به شمار باشد ولی به گواه بسیاری از تحلیل گران و ورزشکاران تایلند به مراتب میزبانی شایسته تری داشت. اولین ایراد سوییسی ها فراهم نکردن زیرساخت هایی برای تماشای تلویزیونی رقابت ها به صورت گسترده بود. این امر انتقاد بسیاری از کارشناسان و علاقمندان این رشته را به همراه داشت. دومین نکته محل اسکان بازیکنان و مربیان بود که به مراتب از یک کشور مدعی امکانات در سطح یک جهان انتظار بیشتری می رفت. سومین انتقاد که از سوی ورزشکاران مطرح شد عملکرد ضعیف داوران اروپایی این رقابت های بود که این بارهم آسیایی ها یک گام فراتر از غربی ها بودند.

چهارمین نقد اصلی باز هم از سوی علاقمندان و تحلیلگران این رشته بود که ضعف خبری و انتشار دیر اخبار و عکس های خبری برای سوییس یک ضعف چشمگیر محسوب می شد.و انتقاد آخر به زیبایی برگزاری مسابقات و رعایت پروتکل های بهداشتی در بازل بود. رقابت های تایلند از هر نظر بی نظیر تر از سوییس بود عاشقان بدمینتون برای اولین بار شاهد اهدای مدال بصورت مجازی در بانکوک بودند و بازیکنان حتی تا لحظه آخر با پروتکل های بهداشتی رقابت را به پایان رساندند اما در بازل ما شاهد چنین نوآوری هایی نبودیم.

قهرمانی دوباره وایکینگ و گرگ اسپانیایی

نفرات برگزیده رقابت های اوپن سوییس در بخش میکس دونفره تام گیکول و دلفین دلرو از فرانسه بودند که توانستند تیم جذاب و بوجه و کریستیانسن دانمارکی را شکست دهند. فرانسوی ها انگیزه بیشتری برای قهرمانی داشتند و برای هر امتیاز جنگیدند و دانمارکی مسحور بازی خشن فرانسوی ها شده بودند.

در بخش دوبل زنان هم گابریل استفانی و گبی خواهران بلغار اقبالی نداشتند و نمایش فاجعه باری نشان دادند.تیم مالزی به راحتی توانست از سد خواهران قدرتمند بگذرد و شگفتی ساز این رقابت ها نیز لقب بگیرد.در بخش دوبل مردان هم همانطور که پیش بینی می شد تیم دانمارک توانست از سد آلمانی های سخت کوش بگذرد.

در بخش مردان اکسلسن تنها کسی بود که توانست حریف را شکست دهد و به راحتی بازی را در اختیار بگیرد حریف تایلندی حرفی برای گفتن نداشت و بیشتر تماشاگر هنرنمایی هیولای دانمارکی بود.

سینگل زنان اما جایی برای درخشش دوباره کارولینا مارین بود.جایی که انتظار می رفت پی وی سیندو عملکرد مناسب تر و چشم نوازتری داشته باشد به راحتی تسلیم مارین اسپانیایی شد تا سیندو به دومی اکتفا کند و آویختن مدال طلا را بر گردن دوست صمیمی اش ببیند.

مسابقات اوپن سوییس با بدی ها و خوبی هایش به اتمام رسید اما نکته حائز اهمیت این است که میزبانی اروپایی ها در شان بدمینتون جهان نبود و تور تایلند یک سروگردن بالاتر از سوییس بود که این نشان دهنده رشد ورزش در آسیا و کشورهای دوستدار بدمینتون است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی