نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انتقاد شدید مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از سرمربی تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به شدت از سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه انتقاد کرد.

خبرورزشی - سعید عباسی درباره حضور خود در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای پیگیری شکایت خود از رسول خطیبی به فدراسیون فوتبال آمده بودم و دفاعیات باشگاه را به مسئولان کردم تقدیم کردم. برای ادامه دادرسی و روند بهتر پرونده هم هم یک وکیل کاربلد استخدام می‌کنیم. برای ادامه طرح شکایت به فدراسیون فوتبال آمده بودم و همه از این موضوع ضربه خوردند. همه دلخوشی مردم به تیم شهر و استان خودشان است. شرایط تیم به وضعیت قبلی برمی‌گردد و با انتخاب سرمربی، شرایط به دوران خوب بازخواهد گشت.

وی درخصوص لطمه وارد شده به آلومینیوم اراک با جدایی خطیبی بیان کرد: این موضوع به ما لطمه زده و آثار آن را می‌بینید. ما هم در هیئت‌مدیره باید سریع‌تر تصمیم می‌گرفتیم. به اعضای هیئت‌مدیره گفتم باید سریع‌تر جابجایی انجام شود و اتفاق سنگینی نیفتاده اما لطمه‌های سنگینی دیدیم. اشکال در حمایت از تیم در مقابل تصمیمات سرمربیان است و پیش از نشست هیئت‌رئیسه به اعضا گفتم مواردی را لحاظ کنید که قراردادها به رویت کمیته‌ای برسد که تیم‌ها با تغییر سرمربی و ارکانش، اینگونه تاوان ندهند.

«هر سرمربی که از تیم جدا می‌شود، سایر مربیان هم ساز جدایی می‌زنند و باید مراقب این مسئله باشیم.»، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ضمن بیان این جمله گفت: تیم‌ها در این شرایط به شدت آسیب می‌بینند و ما این موضوع را مقابل سپاهان به شدت لمس کردیم. مقصر این مسئله ما نیستیم؛ بلکه وجدان کاری دوستانی مقصر است که به خود اجازه می‌دهند به این شکل از تیم جدا شوند و تیمی را سردرگم کنند.

مدیرعامل آلومینیوم اراک با اشاره مجدد به جدایی خطیبی اظهار داشت: با شرایطی که برای جذب برخی بازیکنان داریم، تلاش می‌کنیم تیم را به شرایط قبلی و ایده‌آل مردم برسانیم. حضور ما فقط برای دلگرمی مردم بوده و شرایط خوبی داریم. شکست می‌تواند وجود داشته باشد اما تیم‌های بزرگتر از آلومینیوم هم دچار بحران شده‌اند و این موضوع در نتایج طبیعی است. آنچه که برای ما تأسف‌بار است، عوامل و عللی است که این مسئله را رقم زده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    خب حق داره... زحمت کشیدن از لیگ یک تیمو آوردن بالا.. حالا مربیشون باید بره تراکتور؟؟ ذوب آهن هم مجتبی حسیتی رو برد و سر تیم خوب مسجدسلیمان رو برید
    • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      ❤تیم خوب شهر من❤
  • حماسه قشقایی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    نهاد های نظارتی باید ورود کنن. تراکتور حق نداره مربی تیم خوب آلومینیوم رو ببره.. حالا ما وقتی فکری رو بردیم همین تراکتوری ها صداشون دراومده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی